אתם מוכנים לקיץ? הדוגמנית, ומעתה יש לומר אשת העסקים והיזמית נטע אלחמיסטר, משיקה מותג מוצרי שיזוף הנושא את שמה, בשיתוף עם קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל, "לילית קוסמטיקה".

המותג, שיקרא BYNETA יכולול בשלב זה כ-12 מוצרים ביניהם: ספריי שיזוף עצמי לפנים למראה שזוף מושלם, מוס שיזוף אקזוטי לגוף, באדי גלואו ברונז למראה קורן וזוהר, מייקאפ ספריי לרגליים ולפנים ושמן שיזוף לים עם SPF15. טווח המחירים נע בין 99-149 שקלים למוצר. בעוד מספר חודשים צפוי לצאת גם ליין מוצרי איפור.

BYNETA של נטע אלחימיסטר 99-149 שקלים (צילום: איה וינד)
BYNETA של נטע אלחימיסטר 99-149 שקלים (צילום: איה וינד)

נטע אלחימסטר מסרה: "המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת במשך למעלה משנתיים בישראל ובאיטליה, שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שאותם תמיד רציתי לעצמי, כך שאני מבטיחה לעוקבות ועוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים האלה מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי. לקח לנו זמן להשיק את המותג, כי לא עצרנו עד שידענו לומר בביטחון כי אלה המוצרים המצוינים ביותר שניתן לייצר, כאלה שיבטיחו חוויית שימוש אחרת שלא קיימת היום בשוק, בארץ ובעולם".

ליין משלה. נטע אלחימיסטר (צילום: יוסי מיכאלי)
ליין משלה. נטע אלחימיסטר (צילום: יוסי מיכאלי)

בלילית קוסמטיקה מעריכים כי צפי המכירות יעמוד על כ-20 מיליון ש״ח בשנה הראשונה בישראל ולכך צפוי להתווסף מחזור מכירות נוסף שיגיע ממכירות המותג בחו״ל. בפיתוח המותג הושקעו למעלה מ-3 מיליון ש״ח והשקתו בקמפיין שילוט חוצות נרחב וקמפיין דיגיטל גדול, בשווי של כ-2.5 מיליון ש״ח בשנה. 

"מדובר במהלך שהוא מעבר להשקת מותג. אנו מקימים היום קטגוריה חדשה VACATION BEAUTY. כמעט בלתי נתפס שעד היום לא הייתה קטגוריה כזו בתחום הקוסמטיקה" מסרה יעל בילט-צין סמנכ״ל שיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה. "כולנו משוועים למראה הזה, לתחושה הזו שמאפיינת חזרה מחופשה מפנקת. אותו מראה זוהר שכולנו רוצים לשמר כשאנחנו חוזרים מחופש וכולם מחמיאים לנו".

ואנחנו מוסיפים: כולנו משוועים למראה הזה של נטע אלחימיסטר. בהחלט.

מוכנה לקיץ. נטע אלחימיסטר (צילום: יוסי מיכאלי)
מוכנה לקיץ. נטע אלחימיסטר (צילום: יוסי מיכאלי)