ראש הממשלה נפתלי בנט מסר היום (חמישי) דברי ברכה בפתח כינוס קבוצת הג'רוזלם פוסט בלונדון, ובסרטון מיוחד לרגל הוועידה המתקיימת בממלכה המאוחדת, אמר כי הקשרים בין ישראל לבריטניה מעולם לא היו חזקים יותר.

"בשבוע שעבר ביקרתי בנמל התעופה בן גוריון בישראל, כדי לקבל את פניהם של כמאה יתומים שנחתו בישראל מאוקראינה", סיפר בנט תחילה. "כשצפיתי בילדים האלו יורדים מהמטוס, אחרי שעזבו את ההרס והחורבן באוקראינה, ועולים לביתם היהודי, התרגשתי".

"אתם יודעים", המשיך ראש הממשלה, "לפני מאה שנים, ליהודים בצרה לא היה מקום ללכת אליו. היום יש להם. ישראל היא נווה מדבר לכל יהודי. יחד, עלינו לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לחזק את מדינת ישראל ואת העם היהודי. עלינו להילחם בשנאה בכל צורותיה, ועלינו להילחם בכוחות האופל בעולם היום".

בהמשך, הודה ראש הממשלה למקבילו הבריטי: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לחברי, ראש הממשלה, בוריס ג'ונסון, על המחויבות הבלתי מתפשרת שלו לעם היהודי, ועל נקיטת פעולה נגד אנטישמיות. הקשרים בין הממלכה המאוחדת וישראל הם חזקים מאי פעם. וביחד, אנחנו יכולים להמשיך לנצל הזדמנויות ולעבוד יחד לעבר עתיד טוב יותר".

לסיכום הוסיף, ובירך: "אני רוצה להודות לג'רוזלם פוסט שמשמשים כקשר חשוב בין ישראל והקהילה דוברת האנגלית בעולם, הכוללת גם את אמא שלי, שהיא קוראת אדוקה. ביחד, אנו עומדים מאוחדים".