קבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" העניקה פרס ייחודי ל JFNA, הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, במעמד כנס הג'רוזלם פוסט שהתקיים ביום חמישי בלונדון. הפרס, הוענק ל JFNA על הנהגתם בהתגייסות גלובלית למען יהודי אוקראינה, החל מהגשת תמיכה לפליטים והעברתם למקום מקלט, ועד למימוש החזון הציוני של העלייה לארץ.

לאורך השנים, מספקות הפדרציות מערך מקיף לארגונים יהודים באירופה, על מנת להבטיח שיהיו ערוכים לסייע ולפעול בעת משבר. מאז תחילת המלחמה באוקראינה גייסו הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה כ 40 מיליון דולר למען מאמצי הסיוע למתן עזרה ותמיכה בכל שיידרש. כמו כן, העניק ה JFNA תמיכה לעשרות אלפי קשישים המרותקים לביתם, סיפק צרכים הומניטריים ותרופות, ודאג להימצא איתם בקשר רציף.

בנוסף, הארגון סיפק קווי טלפון לחירום לתיאום ותקשורת עם הפליטים, דאג לקורת גג ודיור זמני באוקראינה, וגייס מזון ואספקת חירום מהמדינות הגובלות, לאורך המסע שלהם. JFNA תומך גם במאמצים להעלאת פליטים זכאים לישראל, וקליטתם בדרך הקלה והמהירה.

נשיא ומנכ"ל ה JFNA , ונשיא הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה, מר אריק פינגרהאט, אמר בקבלת הפרס כי "לפדרציות היהודיות יש אסטרטגיה ברורה בדבר הצלת יהודים ברחבי העולם. המיומנות והמומחיות שאנו עדים להם במאמצי הסיוע באוקראינה ובמדינות השכנות, הם תוצאה ישירה של שנים של הכשרה, ניסיון בשטח, בניית אמון וגיוס משאבים כלכליים. ההשלכות של משבר ההרס והפליטים ישארו לטווח הארוך. והפדרציות היהודיות מחויבות להעניק תמיכה והסברה מהחזית, גם לאחר שהכותרות בעיתון יעלמו".