חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מתח הבוקר (שישי) ביקורת על הממשלה בחשבון הטוויטר שלו ברקע גל הפיגועים שגבה את חייהם של 11 בני אדם בשבוע האחרון.

"גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור... נ.ב. שקר כמובן", כתב. בצירוף תמונה של הנרצחים עם הכיתוב: "הם כבר לא יצביעו לעולם".

בתגובה לציוץ, תקף השר לשירותי דת מתן כהנא בטוויטר: "ציוץ מתועב. הטרור נגד יהודים לא התחיל לפני 9 חודשים. הטענות האלה הן שפל ערכי וניצול ציני של האבל הכבד. נלחמנו בטרור בעבר, ונמשיך להלחם בו בעתיד".

יו"ר סיעת ימינה חה"כ ניר אורבך הגיב לדברים גם הוא: "אם צריך הוכחה למה לעולם לא תהיה מנהיג הציונות הדתית  זה הציוץ העלוב  הזה שכל מטרתו בשבוע הקשה הזה היא להרבות ריב ומדון בעם ישראל".

אל טענות אלו הגיב סמוטריץ' בציוץ נוסף בו כתב: "לשרוף אולפנים ולשקר ביודעין לבוחרים זהו שפל מוסרי. ‏להקים ממשלה עם השמאל הקיצוני והתנועה האיסלאמית שהזהרת רק חודש קודם מחיבור איתם זהו שפל ערכי".

"‏לראות איך מרגע הקמת הממשלה האלימות בקרב ערביי ישראל זוקפת קומה ואנו ניצבים בפני גל טרור של ערבים ישראלים שלא היה כמותו ולהתבצר בלשכות המפוארות ואפילו לא להגיע להלוויות הנרצחים זה שפל מוסרי וערכי וזה מעשה מתועב", הוסיף.