מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין בוגרת לימודי תואר ראשון בעיצוב, במכון הטכנולוגי HIT בחולון, היא המקימה והמנהלת של סטודיו מהמצליחים בארץ לעיצוב פנים של בתים פרטיים ודירות. "העולם היום מוצף באפשרויות, שזה נהדר אבל גם מבלבל", מעידה שני פלדשטיין, "המטרה שלנו היא לקחת את הסגנון של הלקוח ולזקק אותו."

בסטודיו עובדות חמש מעצבות מוכשרות, המהוות יחד צוות מנצח של רב-מוח עם הפרייה הדדית וחשיבה רחבה במיוחד. אלה מאפשרים גיוון עצום ויכולת מדהימה של עבודה עם עשרות פרויקטים במקביל. שני פלדשטיין הסכימה לחשוף בפנינו את הסוד שמביא את הסטודיו להישגים כל כך מרשימים.

היא מספרת שבמשך השנים, פיתחה שיטה פורצת דרך, המאפשרת לעבוד על עשרות פרויקטים בו זמנית ולהביא אותם לסיום ייחודי ומרגש ולשביעות רצון מלאה של הלקוחות. שיטה זו הובילה את  הסטודיו שלה למרכז הבמה כאחד ממשרדי העיצוב המובילים, העסוקים, המקצועיים והיעילים בישראל, שנותן שרות מחדרה ועד גדרה. 

השיטה מתאפיינת בתהליך מובנה, מסודר ושיטתי וליווי אישי צמוד של שני פלדשטיין עם עוד אחת מהמעצבות. השלב הראשון כולל מפגש מובנה וייחודי המזהה את הטעם, הצרכים והחלומות של הלקוחות והתאמתם לתקציב מוגדר. בהמשך, מגיעים להתאמה מדויקת של הבית או הדירה - לטעם האישי של כל לקוחה ולקוח ומייצרים הדמיות מדויקות המאפשרות ללקוחות לראות איך בדיוק ייראה הבית לאחר כל השינויים. בסופו של התהליך, מלוות המעצבות את הלקוחות בבחירת המוצרים והרהיטים, עד ליצירת בית החלומות שלהם. 

פיתחה שיטה פורצת דרך. רוני שני פלדשטיין (צילום: ענת קזולה)
פיתחה שיטה פורצת דרך. רוני שני פלדשטיין (צילום: ענת קזולה)

"אנחנו משקללים צרכים, מחשבות וחלומות. המטרה היא לבחור סגנון שמתאים בדיוק ללקוח: סגנון כפרי, מודרני, אולטרה מודרני, רומנטי ועוד. יש הרבה טרנדים, אבל אנחנו ממליצים לא להיסחף אחרי טרנד, כי הטרנדים חולפים, אלא: ללכת עם הטעם האישי שלכם שיתאים לכם לשנים רבות." מסבירה שני פלדשטיין.

הסטודיו של רוני שני פלדשטיין מספק שירותים מגוונים בתחום עיצוב פנים. מעיצוב מאסיבי של בית או דירה, שכולל הריסה ובנייה ועד ל'הום-סטייליג'" שמלביש את החלל, בהתאמה מדויקת לטעמם של בני הבית, עד לרמת דיוק של איפה יעמוד כל עציץ וכל מזנון. חשוב לציין שהמעצבות מתאימות את עצמן לכל תקציב: מתקציב מצומצם ועד לתקציב בלתי מוגבל.

זכינו להכיר חלק מעשרות הפרויקטים של שני פלדמן. 

טעימה של יופי

הבית מול החורשה במכבים
בית פרטי עם הרבה מפלסים, שעבר שינוי מהיסוד. היה במקור בית חשוך, שכולו טפטים ועץ דובדבן כהה, בעיצוב מאוד מיושן עם פינת אוכל סגורה. קירות המטבח הורדו, למעט עמוד ומטבח תחום מהסלון בפרטי נגרות. החלל המרכזי של הבית - המטבח והסלון נפתח ל- sun roof וחלונות גדולים ופתוחים מול היער, כך שהטבע מתפרץ עם כל היופי שלו לתוך הבית, שהפך לבית מאוד מואר ואוורירי. מול החלונות הגדולים, יש פינת רביצה משפחתית מעץ עם כריות וכן פינה נוספת של ערסל קש תלוי ולאירוח יותר רשמי וצפייה נוחה בטלוויזיה, יש כמובן גם סלון. הבית כולל בין היתר מאסטר בדרום עם מיטה ענקית שמתאימה גם לילדים שנודדים אליה בלילה. וזו רק חלק קטן מכל היופי שראינו שם.

מטבח פתוח ומואר. בית במכבים (צילום: אורית ארנון)
מטבח פתוח ומואר. בית במכבים (צילום: אורית ארנון)

דירת גן בכפר סבא הירוקה
בהתאם לטעמם של בעלי הבית, עוצבה הדירה בעיצוב מונוכרמטי, סופר מודרני ומינימליסטי עם אחסון נסתר ומראה נקי במיוחד. כל הפריטים הנלווים גם הם משתלבים בעיצוב הנקי, כמו למשל גופי תאורה בצורת צינורות שחורים מעל פינת האוכל מהחנות היוקרה תומס. אפילו הפח השחור שנבחר לטובת המטבח הוא פריט עיצובי יוקרתי של המותג 'ברבניטה' (מחירים התחלתיים של פחים כאלה של המותג בישראל עומדים על כאלף שקלים). המטבח, כפי שמגדירה זאת רוני שני פלדשטיין בחיוך: "המטבח היה בפינה, בעונש." מאחר שהדירה משרתת משפחה של חמש נפשות, הוחלט שלמטבח מתאים יותר להיות חלל מרכזי בבית. הוא עבר מהפך דרמטי, עבר לקדמת הבמה והפך למטבח ענק ומפנק עם אזור בישול נרחב.

עיצוב מונוכרומטי סופר מודרני. דירה בכפר סבא     (צילום: אורית ארנון)
עיצוב מונוכרומטי סופר מודרני. דירה בכפר סבא (צילום: אורית ארנון)

הבית על החורשה במסילת ציון
שיפוץ יסודי ומלא של הבית עם פלטת צבעי פסטל נעימים. שולבה בשיפוץ קומת גלריה עם גרם מדרגות, שנוצל לשטח אחסון נוסף למטבח.

שיפוץ מלא של כל הבית. בית במסילת ציון (צילום: אורית ארנון)
שיפוץ מלא של כל הבית. בית במסילת ציון (צילום: אורית ארנון)

הפנטהאוז הכפרי ברמת גן 
הפנטהאוז ממוקם על נתיבי איילון ולמרות זאת, בעלי הבית העירוני הזה רצו דווקא לגור בתחושה של בית כפרי מוקף בירוק. משאלתם התמלאה בעזרת מרפסות, עם שטח ירוק רחב ידיים, שנכנס לתוך הבית והקפדה על עיצוב פנים חמים שנותן תחושה של חיים בכפר. כך למשל עוצב חדר השינה בסגנון בוהו שיק עם נגרות מעץ מלא כהה ומסיבי, טפט של יער ופרטי מקרמה. 

נגרות מעץ כהה ומסיבי. פנטהאוז ברמת גן (צילום: אורית ארנון)
נגרות מעץ כהה ומסיבי. פנטהאוז ברמת גן (צילום: אורית ארנון)

מקום של כבוד לגינה. פנטהאוז ברמת גן              (צילום: אורית ארנון)
מקום של כבוד לגינה. פנטהאוז ברמת גן (צילום: אורית ארנון)

הבית על הים בהרצליה פיתוח
בית רחב ידיים עם בריכה, שבו שולב גם ג'קוזי על הגג, עם נוף פנורמי לים. העיצוב קליל, משולב נגיעות בגווני טורקיז ומשחקים של שקיפות שמייצרים המחיצות בגג והמעקה של המדרגות. כל אלה, מתכתבים עם מוטיב המים הדומיננטי.

ג'קוזי מפנק על הגג מול הים. בית בהרצליה פיתוח             (צילום: אורן עמוס)
ג'קוזי מפנק על הגג מול הים. בית בהרצליה פיתוח (צילום: אורן עמוס)

עכשיו, רק נותר לכם להגשים את חלום הבית המושלם שלכם. 

מחכות לכם בסטודיו. רוני והצוות:
טלפון: 054-4311319
אתר:  https://ronishani.co.il/ 
פייסבוק
אינסטגרם