רשת האינטרנט גועשת סביב השאלה האם הזכייה של השורדת אלה אייבינדר אמש צפויה להילקח ממנה, עקב מריחת חומר דליק על החבל במשימת קרב האש, שהכריעה את זהות המנצחת. העיתונאי והסאטיריקן חנוך דאום העלה תמונה של אייבינדר עם אצבעה על החבל ובפוסט שהפך לוויראלי.

אייבינדר ניצחה את ג׳קי אזולאי במבחן האש לאחר ששתיהן זכו לארבעה קולות כל אחת מהמושבעים, אך זמן קצר לאחר הזכייה עלו טענות כי היא מרחה חומר דליק על החבל. "רשת 13" והפקת הישרדות עורכים הליך בדיקה לגבי הטענות, על מנת לוודא את כשרות זכייתה של השורדת.

חנוך דאום העלה תמונה ברורה של אייבינדר כשאצבעה על החבל וכתב: "מאוד שמחתי שהיא זכתה וחשבתי שהטענות מטופשות והיא סתם בודקת את החוט פה - אני טועה?".

עוקביו של דאום לא נשארו אדישים לפוסט והוסיפו את טענותיהם: "לא לא לא, אתם לא תעלו באוב עכשיו עונה של חצי שנה מצטער. מבחינתי שיהיה גם סרטון של אלה חותכת את החוט עם גרזן, לא מעניין ממשיכים הלאה", כתב גולש אחד.

"ג׳קי: אנחנו עושות פה משהו גדול שעוד לא היה בהישרדות, אנחנו מעבירות מסר לכל הנשים במדינה. ברית נשים חזקה!", כתב גולש אחר והוסיף: "גם ג׳קי: תחזירי לי ת'מיליון יא רמאית!".

"האמת מוזר, ג'קי הדליקה את האש הרבה לפניה היא הדליקה ומייד נחתך החבל", הוסיף גולש נוסף. "מה שבטוח שלחבל של ג'קי לקח הרבה יותר זמן להיחתך".

"שימו לב שהיא נגעה בשפתיים לפני, כנראה זה שאריות מהבוטוקס והוא חומר דליק...", סיכם גולש אחר "די כבר חפרתם".

והיה מי שהיטיב לסכם את הסערה: "עדיף גמר ששטוס", הגיב הגולש טל מוסרי.