פסח כאן ואיתו בא עלינו לטובה מזג האוויר האביבי. לאלו מכן המהירות, שהספיקו להעלות גוון בימי השמש האחרונים, קודם כל שאפו. שנית, אולי זה הזמן דווקא לשלוף את הבגדים הצבעוניים מהארון? וגם לאלו שלא. בואו, יום העצמאות ושבועות לפנינו, את מפגן הפטריוטיות או סטייל "חג הביכורים" עם אביזרי הקש, השאירו לתאריכים הבאים.

בואו נצא רגע מגדר עצמינו, מספיק עם הבגדים הלבנים לחג. הבנו כמה תועלת אפשר להפיק ממכופתרת לבנה ומכנס פשתן תואם. הבנו את ההתלהבות לקראת סדר פסח 2021, שהגיע אחרי שנת קורונה מייגעת. אבל מה עם קצת צבע בעיניים? 

עוברות למעשים

אחרי שהקדשתן לי נאום בן 10 שניות על למה לא נלבש לבן החג, הרשו לי לתת לכן כמה השראות ללוקים שווים לארוחות המביכות אצל הדודה, גם למקרה שייעשה קריר ובכל זאת לא תרצו לקפוא, אבל גם אם יתמזל מזלינו במזג אוויר אביך שיאפשר להיפטר מהשכבות המיותרות. ונאמר אמן.

View this post on Instagram

A post shared by ZARA Official (@zara)

לחולצה כזו יש כמה אפשרויות לשילוב, נתחיל מהקלה ביותר: ג'ינס פדלפון בגזרה גבוהה, אם אפשר, כשהחולצה מוכנסת פנימה. הסגירה המתבקשת במקרה כזה היא בשלוב עקב ניוד\ורדרד ותכשיטי כסף או פנינה שיזכירו במידת מה את כפתורי החולצה. למי מכן שרוצה להעלות הילוך - מכנס ירוק בשילוב עקב בצבע אחר לגמרי (אהמ פוקסיה). במקרה כזה, התכשיטים צריכים להיות "שקטים", השיער אסוף בגולגול מרושל וכך גם האיפור. 

View this post on Instagram

A post shared by mangoisrael (@mangoisrael)

השמלמלה הקייצית הזו, תוכל כמובן לפתוח את הקיץ הבא עלינו לטובה. בגזרת החג, למרות שהתחייבתי לבגדים צבעוניים, הלבן כאן הוא מינורי. שמלה שכזו מצריכה בסך הכל סנדל שחור או עקבון שפיץ שחור ובלייזר - גם הוא בשחור, שני פריטים שאניח שיש לרובנו. אפשרות נוספת שתקליל את השמלה: סניקרס לבנות וג'קט ג'ינס קשור באזור המותן. 

View this post on Instagram

A post shared by H&M (@hm)


חליפה מושלמת שללא ספק תגרוף מחמאות, היא הכתומה שלפנינו. בעיניי, הכיף הגדול בלקנות סט הוא באפשרויות ה"משחק" עם הפריטים, פעם יחד פעם לחוד, כאשר גם בשילוב השניים יחד, אפשר למקסם את הלוק. אפשרות ראשונה היא בזריקת ג'קט ג'ינס יחד עם כפכפי סגנון קש עם פלטפורמה (שחזרה אלינו בגדול מה-BK של שנות ה-2000). אפשרות נוספת היא כמובן עם נעל בצבע עז אחר (מבחינתי, הקראש על הוורוד תמיד רלוונטי) ובתוספת מטפחת לשיער בגוון, שתוכל לשמש כמעין סרט או אפילו תחליף את הגומיה השחורה.

View this post on Instagram

A post shared by H&M (@hm)

כמובן שכל שמלת מקסי, בכל צבע, יכולה לספק את הסחורה לחג. אם נרצה להפחית קצת כי זה מרגיש יותר מדי כמו חתונה - תמיד אפשר לאזן עם סניקרס. במקרה הזה, בלייזר בגווני הירוק (מנאון ועד בקבוק) יכולים להתאים כאן, יחד עם סניקרס או סנדל עקב בצבע בסיס.

שלושת הלוקים שלפנינו יכולים לעבוד מצויין ועדיין להשאיר אותנו חגיגיות בלי לבן. המחוך והמכנס המחויט יכולים להתלוות בכיף לבלייזר צבעוני ונעל עקב תואמת עם איזו שרשרת פנינים עדינה.

השמלה האמצעית לא מצריכה מאמץ. כל נעל שפיץ שרק תבצבץ, תסתדר תחת השמלה. יחד עם גווני איפור משלימים - רשמו לפניכן מראה סופר קלאסי לחג. הצעת הגשה: סרט ורדרד תואם שיאסוף שיער מעט מרושל. 

באשר לסט השמאלי, גם כאן: משחק בין סניקרס, לכפכף קש עץ (כמו ההולנדיים), יתנו אחלה של הופעה קלילה ונעימה. הגומי באזור הבטן אפילו יאפשר לכן לדחוף מצה עם שוקולד אחת יותר, מבלי להזיע מהמחשבה "מתי מותר לפתוח כפתור במכנס?".

חולצות מכופתרות על שלל גווניהן כמובן תמיד יפתרו אתכן ממחשבות טורדניות כמו - מה לובשים בחג הראשון? שני? מימונה?. הדוגמא שלפנינו היא חולצת פרינט עונתית מטריפה, שגם היא תוכל להתאים לג'ינס גזרת פדלפון-מאמ, יחד עם סנדל קשירה ועגילי חישוק תואמים. 

ובקיצור: לפנינו כמעט שבועיים בהם נתגלגל (במלוא המובן) מארוחה אחת לאחרת. יש מספיק פתרונות זולים ומשחקי צבעים שניתן לעשות, מבלי להיכנע לבגדים הלבנים הטקסיים, שלכו תדעו אם לא יהרסו לכן כבר בביס הראשון מהחרוסת או מארבע כוסות היין שמצפות לכן.