לא עובר את אחוז החסימה: בסקר מנדטים חדש שפורסם הערב (חמישי) בערוץ 14, בשיתוף חברת הסקרים "דיירקט פולס", ראש הממשלה נפתלי בנט ומפלגתו ימינה לא היו עוברים את סף המינימום ונשארים מחוץ לכנסת לו הבחירות היו מתקיימות היום. בנוסף, בפעם הראשונה, ל"גוש נתניהו" יש בפעם הראשונה רוב של 62 חברי כנסת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי הסקר, הליכוד בראשות נתניהו זוכה ל-35 מנדטים, בעוד יש עתיד מקבלת 20. ש"ס עם 10 מנדטים, הציונות הדתית עם 9 מנדטים וכחול לבן ויהדות התורה מיד מאחור עם 8 מנדטים כל אחת.

מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי עם 7 מנדטים, כמו גם הרשימה המשותפת. ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים, מר"צ ורע"מ סוגרות את הרשימה עם 5 מנדטים כל אחת. כאמור, בנט וימינה מחוץ לכנסת עם 2.9% תמיכה בלבד, כך גם תקווה חדשה של גדעון סער שזוכה לתמיכה של 2.5%.

בחלוקה לגושים - הליכוד, יחד עם ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית זוכות ל-62 מנדטים ומקבלות את האפשרות להקים קואליציית ימין. מפלגות הקואליציה הקיימת "מסתפקות" ב-51 מנדטים, ללא ימינה ותקווה חדשה. את הכנסת סוגרת כאמור הרשימה המשותפת, עם 7 מנדטים.

כמו כן, על פי הסקר, אם בנט וסער יחברו למפלגה משותפת, הם יקבלו 5 מנדטים. אז מפלגות "גוש נתניהו" יזכו ל-60 מנדטים, בעוד מפלגות הקואליציה יקבלו 45 מנדטים והרשימה המשותפת 6 מנדטים.