יבואנית המזון Neo Brand החלה לייבא לארץ את הפיצות של המותג Crisp - סדרה של פיצות ללא גלוטן. הפיצות של Crisp מיוצרות בעיר פארמה שבאיטליה. אפשר למצוא בארץ שלושה סוגי פיצות ללא גלוטן: פיצה מרגריטה – פיצה איטלקית דקה וקראנצ’ית עם רוטב עגבניות עשיר ומוצרלה אמיתית; פיצה ירקות קלויים, טבעונית, ללא גלוטן, שמכילה 100% רכיבים טבעיים; ובסיס פיצה מכרובית, ללא גלוטן, שעשוי לפי עקרונות התזונה הקטוגנית ומאפשר לכל אחד להכין את הפיצה שלו עם רטבים ותוספות על פי טעמו.

זוהי בשורה נהדרת לאוהבי הפיצה שנמנעים מגלוטן או אוכלים לפי תזונה קטוגנית. הפיצות זקוקות רק לאפייה, והן מוכנות לאכילה. טעמן מפתיע לטובה. מחיר: 27־28 שקלים

חברת “דבש טיבריוס” משיקה לרגל חג הפסח סדרה של “כפיות דבש”: כפיות חד־פעמיות מלאות דבש, ארוזות וסגורות הרמטית. הדבש מגיע במגוון טעמים: דבש קלאסי, דבש עם ג’ינג’ר, דבש עם לימון, דבש עם בננה ודבש עם מנטה. זה רעיון נחמד שמאפשר לצרוך דבש בבית ובחוץ בקלות, בצורה נוחה ובלי ללכלך. נחמד לשימוש בכוס תה, כתוספת למוזלי או ליוגורט, או סתם כנשנוש מתוק.
מחיר: 19.90 שקלים

כפיות דבש (צילום: מיכה בריקמן)
כפיות דבש (צילום: מיכה בריקמן)

המותגים “גלידונית” ו”נשנושים” של גלידת שטראוס עברו מתיחת פנים ומהיום הם מגיעים באריזת קרטון חדשה הניתנת למיחזור. מעבר לשינוי באריזה, לא בוצע שינוי במתכון או בכמות.
מחיר: 32.90 שקלים

גלידוניות באריזת קרטון חדשה (צילום: יחצ)
גלידוניות באריזת קרטון חדשה (צילום: יחצ)

מותג הניקיון Cif מציע לקראת החג שניים ממוצרי הניקוי המצליחים שלו בנוסחה משופרת. קרם ניקוי בניחוח לימון - מסיר כתמים נוח לשימוש ומאוד יעיל שמגיע בפורמולה משופרת המבוססת על צמחים ומינרלים; ומטליות לחות לניקוי כללי – מטליות אנטי־בקטריאליות בניחוח דומיננטי שמבריקות משטחים, מסירות אבק ומתאימות למגוון משטחים. המטליות נשלפות במהירות, יציבות ומנקות ביעילות.
מחיר: קרם ניקוי – 7.50־13.90 שקלים, מטליות – 6.65־12.90 שקלים

מטליות לחות לניקוי כללי (צילום: יחצ)
מטליות לחות לניקוי כללי (צילום: יחצ)

מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח מאסק (צילום: יחצ)
מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח מאסק (צילום: יחצ)

קרם ניקוי בניחוח לימון (צילום: יחצ)
קרם ניקוי בניחוח לימון (צילום: יחצ)

רשת בוסתן משיקה כדורי חרוסת שאפשר לקנות בתפזורת או במארזים. הכדורים מכילים תמרים, אגוזים, תפוח עץ ותבלינים ומצופים בשבבי שקדים. הם טעימים, מתוקים ומזכירים את המטבל המסורתי.
מחיר: 9.90 שקלים

כדורי חרוסת אישיים  (צילום: רשת הבוסתן)
כדורי חרוסת אישיים (צילום: רשת הבוסתן)

 בגלידות נסטלה משיקים את קראנץ’ בר – חטיף גלידה בטעם וניל עם שכבת קרמל ובציפוי שוקולד חלב וחטיפי אורז תפוח, שהיה מושלם ברמת המתיקות; שלגון מילקה שוקולד אגוזים בציפוי שוקולד עם שברי אגוזי לוז קלויים, שגרם לנו להתמכר, וביסקולידה אקסטרה שוקו־בננה עם שבבי ממרח פאדג’, שהיה מתוק מדי לטעמנו. בגזרת הילדים ניסינו את הבאבל גאם - שלגון בצורת עיגול בטעמי מסטיק עם ליבת תות חמוץ ובניחוח נוסטלגי. הוא היה טעים ושיחק נהדר עם מתיקות וחמיצות.
מחיר: 4־12.90 שקלים

שלגון וניל טרופי (צילום: יחצ)
שלגון וניל טרופי (צילום: יחצ)


שלגון באבל גאם - בטעמי מסטיק תות (צילום: יחצ)
שלגון באבל גאם - בטעמי מסטיק תות (צילום: יחצ)

שיתוף הפעולה בין גלידות פלדמן ותנובה מתרחב עם ההשקה של סדרת שלגונים חדשה מבית yolo בשלושה טעמים: שוקולד חלב עם שברי ופל, שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה ושלגון שוקולד לבן עם עוגיות. השוקולד נהדר ואיכותי ומשתלב מצוין עם הקרמיות של השמנת והקראנצ’יות של התוספות. אהבנו מאוד את השוקולד ופל, שהיה מתוק במידה הנכונה, וגם הבלונדי בייגלה זכה לשבחים מהטועמים.
מחיר: 16.90־22.90 שקלים למאגדת

יולו שוקולד עוגיות  (צילום: יחצ)
יולו שוקולד עוגיות (צילום: יחצ)

יולו בלונד בייגלה  (צילום: יחצ)
יולו בלונד בייגלה (צילום: יחצ)

בקולקציית החג של רולדין אפשר למצוא עוגות מוס, עוגות בחושות, טארטים, עוגיות, קישים, לחמניות ועוד. טעמנו את העוגה "בר שוקולד קרמל מלוח" – שהיא למעשה פאדג’ שוקולד עם טופי קרמל מלוח, פרלינה, פקאנים ואגוזי לוז מקורמלים. עוגה נהדרת ועשירה, שקשה להאמין שהיא כשרה לפסח. אהבנו את הקראנצ’יות של האגוזים, שהשתלבה מצוין עם הרכות של השוקולד. גם הטארט תפוחים היה מצוין והפיץ ניחוחות נהדרים של קינמון. בנוסף, הרשת מציעה ממרחי אגוזי לוז חדשים - ממרח ביאנקו אגוזי לוז (40%) וממרח קקאו ואגוזי לוז, שישתלבו מצוין עם המצות.
מחיר: 18־149 שקלים 

עוגות רולדין (צילום: רונן מנגן)
עוגות רולדין (צילום: רונן מנגן)