הושיטו יד: במסגרת שליחות של עובדי חברת סודהסטרים לפולין, במטרה לסייע לפליטים מאוקראינה - אחד העובדים גילה כי אישה מבוגרת, אשר נמצאה על סף אפיסת כוחות, מנסה לשווא להגיע לשדה התעופה המקומי על מנת לטוס לישראל ולהתאחד עם בנה. העובד ארתור סיבריס לא היסס, והוא וחבריו דאגו לאישה, ששמה גלינה סולודקה, למזון ולחימום. לאחר מכן ליווה אותה סיבריס לשדה התעופה, ועובד נוסף של סודהסטרים, העונה לשם ג'ונס ויצ'קין, שהה עמה בטיסה. כאשר נחת המטוס בנתב"ג, הוא וידא כי סולודקה מתאחדת עם בנה אנדריי.

חברת סודהסטרים הוציאה לאחרונה כאמור משלחת עובדים לפולין על מנת להקים מרכז עבור בני נוער בתיאום עם גורמים מקומיים. סיבריס סיפר כי במהלך עבודתו, שמע במקרה את סולודקה משוחחת בעברית בטלפון במרכז הפליטים. מהשיחה התברר כי היא נמצאת למעלה מיממה בפולין, לאחר שנמלטה מהעיירה קרמנצו'וג באוקראינה.

לאחר שסייע לאוקראינית להתאחד עם בנה בארץ, סיפר סיבריס כי גם הוא עלה ארצה בצעירותו מאוקראינה. "איך שהתחילה המלחמה היה לי ברור שאני קם ועושה מעשה, כי עדיין יש לי בני משפחה שם. ברגע ששמעתי על היוזמה של סודהסטרים הייתי חייב להצטרף. אנחנו מתמקדים במחנה הפליטים בפולין בפעילות עם בני נוער, אבל באחד הימים בהפסקה ראיתי את גלינה אבודה וזקוקה לסיוע להגיע לארץ. התרגשתי שהיינו שם בשביל לסייע".

סולודקה עצמה הוסיפה: "אני מתרגשת שהייתה לי הזכות להכיר אנשים צעירים ומדהימים כאלה. שום דבר לא עמד בדרכם, לא מחסום השפה או פערי הגילים, והם התייחסו אליי כאילו הייתי סבתם. זו גאווה ענקית שיש צעירים כאלה במדינה פה, ושחברות ישראליות עוצרות את הכל כדי לסייע לאנשים בעת צרה".