סרטון שהפך לוויראלי ברחבי האינטרנט, הציג את הרגע המזעזע שבו מטוס מטעם של חברת DHL נחצה לשני חלקים לאחר שביצע נחיתת חירום בקוסטה ריקה ביום חמישי בשעה עשר בבוקר. 

מטוס הבואינג 757-200 שעשה את דרכו לגואטמלה, נחת בנמל התעופה הבינלאומי חואן סנטה-מריה לאחר כשל במערכת ההידראולית שלו. הקטע ששותף בטוויטר, הציג את הרגע שבו המטוס הצהוב החליק לאורך המסלול, נסע ופנה פניה חדה, ואז נעצר. שניות ספורות לאחר שהוא עצר על המסלול, נראה שגוף המטוס החל להעלות עשן, וגופו הצר התפרק לחתיכות נפרדות. ניתן לראות את כנף הזנב נוגעת בקרקע כאשר עשן מיתמר אל מחוץ למטוס. אפשר גם לשמוע את הצלם המתנשף מבהלה וצועק כשהוא תיעד את האסון שהתרחש. 

כבאים שהגיעו למקום כיבו במהירות את המטוס המעשן באמצעות זרמי מים וקצף כיבוי. מחברת DHL נמסר אנו שמחים לדווח כי הצוות לא נפגע באופן פיזי בתקרית. איש צוות אחד עבר בדיקות רפואיות ומצבו תקין. אנחנו מתאמים עם רשויות שדה התעופה את העברת המטוס מהאזור".

משדה התעופה נמסר: "שדה התעופה סן חוזה נפתח מחדש בשעה 15:00, מספר שעות מוקדם מהצפוי, לאחר התקרית בשעה 10:00 בבוקר. כ-8,500 נוסעים ו-57 טיסות מסחריות ומטען הושפעו מהתקרית".