קבוצת פנג'יה, שמפעילה בנתב"ג את שירות Test2fly לביצוע בדיקות קורונה ליוצאים לחו"ל, משיקה בטרמינל 3 שירות בדיקות אנטיגן מהירות המספק תוצאות עד 15 דקות. השירות החדש מצטרף לבדיקות PCR השגרתיות והמהירות (בתוך 4 שעות) שמבצעת החברה בנתב"ג בעקבות זכייתה במכרז רשות שדות התעופה.

בדיקות האנטיגן החדשות תבוצענה החל מהיום (חמישי), בטרמינל 3, רגע לפני פסח, במתחם בדיקות הממוקם בחניון הפרדס בקומה G אליו יוכלו להגיע באופן רגלי. מדובר במיקום רלוונטי עבור נוסעים המגיעים לשדה באמצעות תחבורה ציבורית או הסעה פרטית. מעבר לכך יופעל מתחם נוסף במתכונת של "חנה וסע" גם הוא בחניון הפרדס בקומה 1, המיועד למגיעים ברכב ומציע שעת חנייה חינם. שני המתחמים פועלים 24/7 כולל בסופ"ש.

רפי קמינר, מייסד ומנכ"ל קבוצת פנג'יה, שמפעילה את שירות Test2fly בנתב"ג אמר: "אנו מציעים לראשונה שירות בדיקות אנטיגן מהירות בשדה התעופה, ובעלות נוחה. השירות החדש יהפוך לחלק שגרתי בהתארגנות של נוסע לקראת טיסה לחו"ל והוא ישחרר את הטסים ממטלה מכבידה אחת בדרך לטיסה המיוחלת. עד שהנוסע יגיע לעמדת הצ'ק-אין הוא כבר יקבל את תוצאות הבדיקה ויוכל לעלות לטיסה ללא כל חשש". 

רפי קמינר (צילום: דוד גארב)
רפי קמינר (צילום: דוד גארב)

עלות בדיקת האנטיגן המהירה: 59 ש"ח (כולל מע"מ)
עלות בדיקת PCR רגילה: 89 ש"ח
עלות בדיקת PCR מהירה: 149 ש"ח

ההרשמה לשירות באמצעות אתר האינטרנט: www.test2fly.co.il