בריטני ובריאנה הן תאומות זהות שנישאו לתאומים הזהים, ג'וש וג'רמי סאלירס, ואלחר מכן הביאו לעולם תינוקות בהפרש של חודשיים אחד מהשני. הם פרסמו פוסט באינסטגרם של בניהם המקסימים, ג'ט וג'קס וכתבו שהם: "בני דודים, אחים גנטיים ותאומים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גולשים רבים שנחשפו לפוסט נותרו מבולבלים ושאלו את עצמם כיצד זה אפשרי. אדם אחד הסביר: "האמהות והאבות שלהם תאומים זהים. לכל אחד מבין שני הזוגות נולד ילד, אותו DNA בדיוק יצר את שניהם". אחר הוסיף: "תאומים זהים חולקים את אותו DNA ושני זוגות ההורים הם בעצם תאומים זהים. אם המשפחה הזו תעשה בדיקת DNA, התוצאה של התינוקות תראה שהם אחים ולא בני דודים".

גולשים רבים טענו שבני הדודים נראים כמעט זהים. בריטני ובריאנה הכירו את ג'וש וג'רמי בפסטיבל לתאומים בשנת 2017, והאחים סאלירס הציעו נישואים שישה חודשים לאחר מכן, בעקבות רומן סוער. הם ערכו חתונה משותפת ב-5 באוגוסט 2018, הם גרים באותו הבית בווירג'יניה וכעת הם מרחיבים את משפחותיהם יחד.

הזוגות פרסמו את החדשות על ההריון בעמוד האינסטגרם המשותף אותו הם חולקים, וכתבו: "נחשו מה?! שני הזוגות בהריון!". הפוסט המשיך: "אנחנו נרגשים ואסירי תודה לחוות הריונות חופפים ולחלוק את החדשות האלה עם כולכם. הילדים שלנו לא יהיו רק בני דודים אלא אחים מלאים מבחינה גנטית. לא יכולים לחכות לפגוש אותם ולהפגיש אותם אחד עם השני!".

בעבר, הנשים ההריוניות שיתפו תמונה של שתיהן כשהן מצולמות בשמלות ורודות וכחולות זהות לציון החשיפה המגדרית של העובר. לאחר מכן הכריזו ששתיהן נושאות בן. הן סיפרו על ניסיונותיהן להגשים חלום ולהרות במקביל ובאותו הזמן בדיוק. הן נשאלו האם תזמנו את יחסי המין שלהן עם בני הזוג כדי לממש את החלום. בריאנה הודתה: "באופן אידיאלי, התזמון צריך להיות ממש מדויק". 

"אני חושבת שזה דבר שנשמח לחוות ביחד", אמרה בריטני. "חווינו את רוב אבני הדרך בחיינו יחד, ימי הולדת, קבלת רישיון נהיגה, סיום הלימודים והחתונה הכפולה שלנו. "זה יהיה האירוע הענק הבא, ונשמח לחוות אותו יחד".