"סוכנת כאוס, דואגת לכלבים ולא לילדים": ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ספגה היום (שני) מטר נוסף של קללות ואיומים ממתנגדי חיסונים שהפגינו מחוץ לביתה בזמן שבסך הכל יצאה לטייל עם כלבה בשעות הבוקר. בעקבות כך, הגישה תלונה בתחנת המשטרה בחיפה. פרייס מבקשת להוציא צו הגנה, לטענתה, מתקרבים אליה ומציקים לה, מה שמהווה עליה איום. כמו כן, היא טוענת כי מותר להפגין אבל להטריד ולהציק, גובל בעבירה, כך לדבריה. המשטרה פתחה בחקירה.

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות תועד מתנגד החיסונים סדי בן שטרית כשהוא צועק על אלרעי פרייס, מכנה אותה "סוכנת כאוס" ומאשים אותה באי-דאגה לילדי ישראל, שנאלצים כבר שנתיים לחבוש מסכות בעקבות מגיפת הקורונה. 

בפוסט בו עלה הסרטון נכתב: "שרון אלרעי פרייס חשבה שיהיה לה פסח שקט ושמח. ואז הגיע סדי בן שטרית להסביר לה הבוקר ששקט לא יהיה לה". 

בן שטרית נשמע כשהוא כורז לעברה במגפון: "הנה סוכנת הכאוס שרון אלרעי פרייס. דואגת לכלב שלה נורא, אבל לילדים שלנו... אין לה בעיה שהילדים שלנו ימותו – זה בסדר. ששנתיים הילדים שלנו עם מסכות – זה בסדר". 

בסרטון אף תועד עובר אורח שהיה עד לאירוע, שקרא לעבר בן שטרית: "שתוק כבר, עשית לי חור בראש", וזה השיב לו בקללות ואיומים. 

בעלה של אלרעי פרייס, מאיר פרייס, כתב בחשבון הטוויטר שלו בעקבות המקרה: "לארבעת הפחדנים עם המגפון שארבו והתנפלו היום בבוקר על אישה שטיילה עם כלבה. אתם חלאות, עלובי נפש".

בתגובה, העלה בן שטרית פוסט משלו, בו כתב: "מנוחת הלוחמים אחרי הביקור אצל סוכנת הכאוס פרייס".

משרד הבריאות מסר בתגובה למקרה: "משרד הבריאות רואה בחומרה רבה את האירוע בשעות הבוקר מחוץ לביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, אירוע שמצטרף לאירועי הטרדה בלתי נסבלים נוספים של עובדי ציבור במשרד הבריאות". 

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, מסר: "אנו רואים בחומרה שיח אלים או כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא. ד"ר אלרעי פרייס עושה את שירותה לילות כימים למען בריאות הציבור בישראל. אנו מצפים מגורמי האכיפה לפעול להחזרת ביטחונה האישי ובסביבת מקום מגוריה של ד"ר אלרעי פרייס. לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות".