אחרי רשתות בתי הקפה והמסעדות, הגיע תורן של חברות הדלק להכניס רובוטים לשירות הלקוחות. חברת דלק ישראל הודיעה כי תכניס לרשת חנויות הנוחות דלק JOE רובוט שיתפקד כעוזר אישי חכם, וילווה ויסייע ללקוחות בחוויית הרכישה שלהם.

בשלב ראשון ניתן יהיה לפגוש את הרובוט בחנות הנוחות דלק JOE בתחנה בצומת הכפר הירוק ברמת השרון. בהמשך הוא יופעל בחנויות נוספות ברשת. החברה משקיעה במהלך בשלב ראשון כמיליון שקל. הרובוט Temi מיוצר על ידי חברת One Robotix. הוא יקבל את פני הקונים, יציע מבצעים, יסייע ללקוחות לאתר את המוצר שבו הם מעוניינים, ויעודד אותם להצטרף לאפליקציה של הרשת.

קובי יוסף, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות בדלק, אומר ששילוב הרובוט בחוויית השירות בחנות הנוחות הוא חלק מיישום תפיסת "הלקוח במרכז", תוך חיבור בין החוויה הדיגיטלית לחוויה בחנויות. לדבריו, דלק ישראל פועלת לממש את האסטרטגיה שלה במגוון רחב של מהלכים ויוזמות עסקיות.

מנכ"ל One Robotix עודד טהורי: "החיבור לחברה מובילה כמו דלק ישראל מאפשר את שילוב הרובוטים בעולם הריטייל והקמעונאות וייצר מהפכה בחוויית הלקוח. דלק מובילה את שוק חנויות הנוחות, ותציע מוצרים ומבצעים רלוונטיים בזמינות גבוהה ובחוויה טכנולוגית".