לקראת יום כדור הארץ, שיצוין בעולם ביום שישי, ויצו משתפת פעולה עם המחלקה לצורפות ואופנה שבאקדמיה לאומנות ועיצוב בצלאל, לטובת חידוש פריטי לבוש ואביזרי אופנה בביגודיות, רשת חנויות יד שנייה הגדולה בישראל, ופותחת חנות פופ־אפ למכירת קולקציית בגדים משודרגים עם חותמת עיצובית של הסטודנטים.

כל ההכנסות מהמכירה יחזרו לקהילה: לנשים, לנערות ולילדים שנמצאים במעגל האלימות. במסגרת שיתוף הפעולה, סטודנטים בשנה א' בבצלאל יגיעו לסניף ויצו ביפו, שם ימתינו להם מכונות תפירה וציוד עזר נוסף כדי לחדש את פריטי היד השנייה: לרענן אותם, לשדרג אותם ולהכין אותם למכירה, שתתקיים ביום רביעי הבא בחנות בסניף הממוקם בשדרות ירושלים 22 ביפו. ההכנסות כאמור נתרמות על ידי ויצו בחזרה לחברה.

בוויצו מזמינים את הקהל הרחב לקנות וליהנות מהקולקציה הייחודית של המעצבים והמעצבות הצעירים, לתרום לחברה וגם לשמור על כדור הארץ. בנוסף, בכל 48 סניפי ביגודית של ויצו ברחבי הארץ תתאפשר קנייה של פריט חדש בהנחה של חצי מחיר בהגעה עם פריט קיים, ויינתנו הנחות של 50% על פריטים בצבעי כדור הארץ.

כ־97% מהבגדים הנמכרים בארה"ב מיוצרים בעולם השלישי, ובהודו לבדה יש כ־5,000 מפעלי טקסטיל שבהם משתכרים הפועלים בדולרים בודדים ליום. תעשיית האופנה היא אחת מאלה הנדרשות לשינוי מקיף בעידן משבר האקלים. היא אחראית ל־10% מכלל פליטת גזי החממה בעולם, צורכת 20% מכמות המים העולמית והיא המקור המזהם השני בגודלו בעולם של מים מתוקים, כשייצור של חולצת כותנה מצריך 2,700 ליטר מים - כמות ששותה אדם בשנתיים וחצי.