השחקנית גל גדות הולכת להתנסות בסצנות שירה וריקוד בעיבוד הלייב-אקשן הקרוב לקלאסיקה "שלגייה" של דיסני. גדות ידועה בעיקר בתפקידה כ"וונדר וומן", לאחר שהובילה שני סרטים, כשהשלישי נמצא בשלבי ההפקה המוקדמים שלו עם הבמאית פטי ג'נקינס.

במסגרת הפרויקט הגדול הבא שלה גדות לוקחת על עצמה את תפקיד המלכה המרושעת, בתוספת האחרונה של דיסני לסדרת עיבודי הלייב-אקשן שלהם, בעקבות הצלחתם של שוברי הקופות הקודמים של האולפנים כמו "סינדרלה" מ-2015 ו"היפה והחיה" מ-2017 ו"קרואלה" מ-2021.

ב"שלגיה" תככב לצד גדות, גם השחקנית רייצ'ל זגלר, כוכבת העיבוד האחרון ל"סיפור הפרברים", שלוקחת על עצמה את התפקיד הראשי של הסרט. מעט ידוע על העיבוד המחודש הזה של הקלאסיקה של וולט דיסני, אבל הסרט נמצא כעת בהפקה בלונדון וצפוי להגיע לבתי הקולנוע בשלב מסוים בשנת 2023.

כמו בעיבודי הלייב-אקשן הקודמים של דיסני, הקהל יכול לצפות לנאמברים של שירה וריקוד. ובראיון שהעניקה למגזין "פורבס" סיפקה גדות כמה פרטים מעניינים על הסרט.

"אני מתה על זה!", סיפרה גדות. "זה כיף, יוצא לי לעשות משהו שונה. יוצא לי לשיר ולרקוד ולשחק את הדמות של המרשעת, שזה משהו שמעולם לא עשיתי לפני כן - וזו דמות הנבל הראשונה של דיסני אי פעם. אני מאוד נהנת לעבוד עם כל האנשים המעורבים, עם מארק ווב ומארק פלאט המפיקים ודיסני, כמובן, רייצ'ל זגלר. זו פשוט חוויה נהדרת ואני ממש ממש נהנית ממנה, ומלהיות מלכת הרשע שהיא מאוד רעה, אז זה הולך להיות מעניין".