סוכנות הידיעות האיראנית פארס דיווחה הערב (חמישי) כי שלושה "סוכני מוסד" נעצרו באיזור סיסתאן ובלוצ'סתאן שבדרום מזרח המדינה, זאת בעקבות מעורבותם  בהפצת מידע ומסמכים סודיים. 

כזכור, ב-13 במרץ טענו אנשי משמרות המהפכה כי הם הפציצו "מרכז אסטרטגי ישראלי" באזור כורדיסטן, במה שהיה לטענתם נקמה על חיסול שני קצינים על ידי ישראל. אולם, אתר החדשות א-שרק אל-אווסט דיווח מוקדם יותר השבוע כי חקירה רשמית בעיראק לא העלתה ממצאים מהם ניתן להסיק כי המוסד פעל בעיר.

אתר החדשות ציטט שני בכירים עיראקים, שמסרו כי החקירה סביב ההפצצה האיראנית לא העלתה אף ראייה לנוכחות ישראלית, חרף ההצהרות האיראניות חודש שעבר. שני הגורמים, שצוטטו בעילום שם, הסכימו לספר כי איראן הודיעה לרשויות בבגדד וארביל על נוכחות אופוזיציונית באזור כורדיסטן, ולא העלתה טענה על נוכחות המוסד במקום עד לאחר ההפצצה.

בחודש נובמבר האחרון טענו הרשויות בטורקיה כי עצרו רשת של "15 סוכני מוסד" שפעלו במדינה. לפי הדיווחים, הקבוצה אספה מידע על סטודנטים טורקים וזרים תמורת כסף ועל הפלסטינים החיים במדינה. בנוסף לכך,  המודיעין הטורקי עקב אחרי פועלם של סוכני הרשת לאורך שנה, ועלו על כך שהם מעבירים מידע יקר ערך לישראל. הסוכנים פעלו ברחבי טורקיה ונפגשו עם קציני השטח של המוסד.

העיתון הטורקי "סבאח" ן ציין כי דמות המפתח בפרשה, שזוהה תחת השם M.A.S, הוא סטודנט לרפואה בעיר קוניה. חשוד מרכזי נוסף שהוזכר בדיווחו הוא AB, שנטען שהיה שליח שהעביר כספים מהמוסד לסוכנים בטורקיה ומידע בחזרה למפעיליו. על פי הדיווח, כל חברי הרשת היו ממוצא ערבי, והופעלו על ידי סוכן מוסד בגרמניה, שתואר בתור A.Z בדיווח.