רעידת אדמה בעולם הטכנולוגיה: הנהלת טוויטר הודיעה הערב (שני) כי קיבלה את הצעתו של האיש העשיר בעולם, המיליארדר אילון מאסק, לרכישתה. הסכום המדובר אותו ישלם מאסק הוא 54.20 דולר למניה - מחיר המוערך בשווי של כ-44 מיליארד דולר. 

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ אמר בתגובה כי לא יחזור להשתמש בטוויטר, גם אם חשבונו יוחזר לו בעקבות הרכישה של מאסק. 

מוקדם יותר היום, מאסק צייץ: "מקווה שגם מתנגדיי יישארו בטוויטר, כי זו המשמעות של חופש הביטוי".

המיליארדר דחה הצעה להצטרף למועצת המנהלים של טוויטר מוקדם יותר באותו שבוע לאחר שחשף את חלקו בחברה, מהלך שלדברי הפרשנים סימן את כוונתו להשתלט על החברה, שכן במידה והיה מצטרף לדירקטוריון הוא היה מגביל את חלקו לקצת פחות מ-15% מנתח החברה. בעקבות ההצעה מניית טוויטר זינקה במהלך יום המסחר. מניית טוויטר איבדה מאז חודש יולי האחרון 34% מערכה והיא נסחרת כעת לפי שווי של 36.7 מיליארד דולר. 

במכתב ששלח לדירקטוריון החברה כתב מאסק כי הוא מאמין שטוויטר "לא תשגשג ולא תשרת את הציווי החברתי במתכונתה הנוכחית. צריך להפוך את טוויטר לחברה פרטית. לטוויטר יש פוטנציאל יוצא דופן ואני אפתח את החברה". מאסק הוסיף ואיים במרומז "ההצעה שלי היא ההצעה הטובה והסופית שלי. אם העסקה לא תצליח - בהתחשב בכך שאין לי אמון בהנהלה ואני גם לא מאמין שאני יכול להניע את השינוי הנדרש בשוק הציבורי - אצטרך לשקול מחדש את עמדתי כבעל מניות".