מחדל חמור התגלה בחקירת המשטרה, שהחלה בעקבות העברת מידע על ידי אגף החקירות של הביטוח הלאומי, אודות הוצאת מידע של מאות אזרחים על ידי חשוד בעל חברת חקירות. החשוד נעצר בתום חקירה סמויה של יחידת הסייבר בלהב 433, ושני מעורבים נוספים עוכבו לחקירה באזהרה. בתום החקירה וככל שיידרש, החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים ביחידת הסייבר בלהב 433, שהחלה בעקבות העברת מידע ע"י אגף החקירות של הביטוח הלאומי אודות ניסיון לבצע גניבת נתונים אישיים של אזרחים, באמצעות כתובות פיקטיביות של דוא״ל, מערך הסייבר ואבטחת המידע של הביטוח הלאומי זיהה פעילות חשודה באתרים ועקב אחר הניסיונות לביצוע שליפת הנתונים. מהניתור עלו מספר חשודים שדלו את המידע עבור משרד חקירות פרטי, ועם התפתחות החקירה יחידת הסייבר בלהב 433 ביצעו שימוש במגוון אמצעים טכנולוגים אשר הובילו לזהותם של החשודים תושבי אזור הצפון.

הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה, בוצעו חיפושים במספר מוקדים ונעצר ע"י שוטרי הסייבר חשוד בשנות ה-40 לחייו, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, פגיעה בפרטיות, חדירה למחשב כדי לעבור עבירה אחרת, זיוף בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע, וכן שני מעורבים נוספים עוכבו לחקירה באזהרה.

החקירה נוהלה ע"י המשטרה בשיתוף אגף החקירות ואגף אבטחת המידע בביטוח הלאומי ובליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.