מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

האנרגיות מתחזקות בחלק מהתחומים, אך יש תחושת חוסר חשק לקדם יוזמות. עם זאת, הניצוץ יחזור ביום שלישי בכל מה שקשור למערכות יחסים. הירח במזלכם ביום שישי יעניק לכם התלהבות להתחלות חדשות.

לגבי כספים ורכוש: שימו לב במה אתם משקיעים את המשאבים שלכם וגלו פתיחות לאופציות מפתיעות. בשני בצהריים עד רביעי ייפתחו אפשרות להיכרויות חברתיות, ואלו ימים טובים ללימודים. חמישי יהיה יום רגיש בבית ובקרב המשפחה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

לפניכם שבוע דרמטי שישפיע על החודשים הקרובים. ליקוי החמה במזלכם בשבת צמוד לאורנוס יפתח עונה של ליקויים ויגרום לשינויים חשובים וקיצוניים בחודשים הקרובים בענייני כספים, השקעות, מיניות ויחסים. אתם מתקרבים לעצמכם ולאמת שלכם. ביום שישי תחושו עצבנות וחוסר שקט לא מוסבר לקראת הליקוי בשבת; בשני בצהריים עד רביעי יעסיקו אתכם ענייני כספים ורעיונות יצוצו.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

מרקורי נכנס למזלכם בשבת ועשוי להביא עמו אירועים, היכרויות, לימודים וגירויים חדשים שיסבו את תשומת לבכם. נוכחותכם וקסמכם יתחזקו.
ליקוי החמה בשור בשבת יגרום לקושי רגשי ותצטרכו לשחרר רגשות עמוקים שתוקעים אתכם. אתם זקוקים לשינוי וצריכים להתחבר לאמת שלכם. הירח במזלכם בשני בצהריים עד רביעי יגביר את חוסר השקט. ביום חמישי מומלץ לאזן את ענייני הכספים שלכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

ביום שישי תוכלו להתחיל משהו חדש בקריירה. ליקוי החמה בשור בשבת ישפיע בחודשים הקרובים על התחום החברתי. בשני בצהריים עד רביעי תחושו חוסר שקט. עומס מידע יציף אתכם וייצור בלבול ועצבנות. מדיטציה עשויה לעזור.
הירח במזלכם בחמישי יגרום לרגישות אך גם יביא עמו איזון ורגיעה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
החל מיום שלישי ייפתחו בפניכם אפשרויות ביחסים, דרך לימודים או נסיעות. ליקוי החמה בשור בשבת ישפיע על הקריירה. אתם נדחפים לשינוי שיתרחש בחודשים הקרובים ותצטרכו ללמוד להיות גמישים וסתגלנים.
בשני בצהריים עד רביעי תהיו תקשורתיים ופתוחים לחוויות חברתיות. בחמישי תחושו איזון רגשי, הרשו לעצמכם ליהנות מהרגיעה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

השתדלו להימנע מחוסר גבולות ומנתינה אינסופית בלי בקרה ביחסים. האנרגיה הרגשית ביום שישי תהיה סוערת. ליקוי החמה בשור בשבת ישפיע על השקפת עולמכם ועל האמונות שלכם בחודשים הקרובים. תידרשו להתחבר לאמת שלכם וללכת איתה עד הסוף ולא להתקבע על המוכר והנוח, היפתחו לחדש ולשונה.
שני בצהריים עד רביעי יהיו חסרי שקט בקריירה. התקשרויות בקריירה עלולות להתגלות כלא מהימנות. הימנעו מפיזור אנרגטי ושמרו על מיקוד.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
החל מיום שלישי מערכות היחסים שלכם יקבלו תנופה. ייתכנו הזדמנויות חדשות לפנויים והתגברות של ההתלהבות למי שמצוי בקשר. בעבודה יש לכם נטייה להעניק בלי גבולות, שימו לב לכך, כי זה מחליש אתכם.

ליקוי החמה בשבת בשור יכניס אתכם לחודשים של תהליך פנימי של התחברות לאמת הפנימית שלכם. תצטרכו להיפרד מהרגלים, רגשות ומצבים תקועים כדי להיפתח לחדש. בשני בצהריים עד רביעי יעלו רעיונות חדשים וייפתחו הזדמנויות לנסיעות ולהרחבת אופקים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

השבוע אתם מתחילים תהליך שינוי אינטנסיבי בענייני מערכות יחסים בהשפעת ליקוי החמה בשור בשבת. חלקכם יתמודד עם התפרקות המוכר ויציאה לדרך חדשה. הפנויים יוכלו להיכנס ליחסים משמעותיים ואינטנסיביים, שיגרמו לשינוי בחייהם. חשוב לוותר על האגו ולתת לתהליך לקרות. אל תיאחזו במוכר ובידוע, כי זה יוביל למשבר.
בימים שאחרי ליקוי החמה, שני בצהריים עד רביעי, תחושו חוסר שקט פנימי, עצבנות ומתח. בחמישי תחושו איזון רגשי ורגיעה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
השבוע תחושו התאוששות, בעיקר מיום שלישי. נוכחותכם תהיה דומיננטית, ותיתכן הרפתקה רומנטית לפנויים. ליקוי החמה בשור בשבת ישפיע על העבודה והבריאות בחודשים הקרובים. השפעתכם אומנם גדלה, אך ייתכנו שינויים לא צפויים. הישארו פתוחים לרעיונות וכיוונים חדשים של ביטוי והגשמה עצמית.
מבחינה בריאותית, שימו לב לתזונה ולגוף. בשני בצהריים עד רביעי מומלץ לשים לב לתקשורת ביחסים, כי ייתכנו מפגשים מעניינים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
אל תשקיעו יותר מדי אנרגיה בסביבה, הציבו גבולות כי יש לכם נטייה להגזים ולקחת אחריות על אחרים. יום שישי יהיה סוער בבית ובקרב המשפחה. ליקוי החמה בשור בשבת ישפיע על התחום הרומנטי. אל תהיו מקובעים, שמרו על גמישות ויצירתיות. תוכלו להגיע להישגים, אם רק תצאו מהקופסה.
התחום הרומנטי עשוי לגרום לשינוי גדול בחייכם. בשני בצהריים עד רביעי תוכלו להביע את עצמכם ולומר את דעתכם בעבודה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
צפויות הזדמנויות בתחום הכלכלי, אך עליכם לשים לב לפרטים הקטנים. ליקוי החמה בשור בשבת יכניס אתכם לתקופה של שינויים לא צפויים בבית ובקרב המשפחה. תחושו חוסר שקט ועצבנות ושהאדמה רועדת מתחת לרגליכם. אתם נוטים להתעקש להיצמד למוכר ולידוע, וזה מקשה עליכם לבצע שינויים נדרשים. בהשפעת הליקוי, ייתכן שבחודשים הקרובים לא תהיה לכם ברירה אלא לשנות את המצב הקיים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
נוכחותכם דומיננטית וקסמכם בולט. שישי יהיה יום של התחזקות אנרגטית ויעלו יוזמות כלכליות. ליקוי החמה בשור בשבת יחזק את נוכחותכם בסביבתכם והשפעתכם עשויה להתגבר. ייתכנו שינויים בסביבה הקרובה. מומלץ להיות פתוחים וגמישים ולא להתקבע.
בשני בצהריים עד רביעי התקשורת בבית ובקרב המשפחה תתחזק, ויהיו הרבה התרחשויות. חמישי יהיה יום רומנטי.