חברת טכנולוגיית המדרסים Upstep מנצלת את ההצלחה העסקית בארה"ב ב־2021, שהתבטאה בהכפלת המכירות לעומת שנת 2020, ויוצאת בגיוס 10 מיליון דולר - כך נודע ל"מעריב". הצפי ל־2022 הוא הכפלה נוספת במכירות, שיגיעו ל־150 אלף מדרסים. מדובר בסבב הגיוס השני, שכן במהלך 2021 היא כבר גייסה 2.5 מיליון דולר. Upstep היא חברה פרטית שהקימה לאחרונה מערך BIG DATA של למעלה ממאה אלף כפות רגליים של לקוחות בארה"ב, ומתכוונת להרחיב את המערך לרבע מיליון לקוחות.

לאחרונה הקימה החברה מרכז לוגיסטי שני בארה"ב בנבאדה (הראשון בניו ג'רזי) בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. Upstep הוקמה ב־2017, בתום שנתיים וחצי של מחקר ופיתוח על ידי האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז. הזמנת המדרסים נעשית באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי. הלקוח עונה על מספר שאלות, מקבל הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. לאחר כחודש הוא מקבל לביתו את המדרסים בעלות הזולה בכ־50% ממדרסים הנרכשים בדרך מסורתית.

לדברי מנכ"לית החברה לימור כץ: "סבב הגיוס החדש מיועד להשקעות בהמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך השיווק והקמת מערך הייצור המתקדם ביותר בתעשייה, שיקצר ב־25% את זמן ההמתנה".