לוחמי יחידת דובדבן ביצעו במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) פעילות מעצרים במחנה הפליטים בעיר ג'נין במהלכה עצרו שני מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור.

בנוסף, הכוחות הצמידו את צו הריסת הבית לביתו של המחבל רעד פתחי חאזם, אשר ביצע את פיגוע הירי בתל אביב. במקביל, כוחות מסיירת גולני וימ"ס פעלו בכפר קבאטיה ועצרו שלושה מבוקשים נוספים. בתוך כך, אביו של המחבל תועד ברחובות ג'נין, כשהוא ממשיך להימלט מכוחות הביטחוןף כאשר הוא טוען כי "עוד נביס אותם, בעזרת אללה. אני לא מפחד מהאיומים של הכובשים".

אביו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף, שימוש לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

פעילות צה''ל בג'נין (צילום: דובר צה''ל)
פעילות צה''ל בג'נין (צילום: דובר צה''ל)

במהלך הפעילות בג'נין לוחמי צה"ל פעלו אל מול הפרת סדר אלימה שהתפתחה במקום בהשתתפות עשרות פלסטינים שביצעו ירי, הבעירו צמיגים והשליכו מטענים לעבר הלוחמים אשר הגיבו בירי, אין נפגעים לכוחותינו. בסך הכל נעצרו 12 חשודים ברחבי יהודה ושומרון במהלך הלילה. 

בתקשורת הפלסטינית דווח כי במהלך העימותים נהרג פלסטיני בן 18 ושלושה אחרים נפצעו. עוד דווח כי ההרוג הוא אחמד מסאד מהכפר בורקין.

חלק מהצילומים בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]