פרופ' שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין ז"ל אשר נחטף על ידי החמאס בפעולה קרקעית במבצע 'צוק איתן' בעזה, התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM. גולדין תקף את מדיניות הממשלה והצביע על אשמים עיקריים לכך שגופת בנו טרם שבה.

"אנחנו שבע שנים ותשעה חודשים צועקים - נלחמים על החיילים שהמדינה השאירה בשדה הקרב ומחמיצים כל הזדמנות שיש", אמר פרופ' שמחה גולדין בפתח הריאיון, "משמעות האירוע באוגוסט היה אחרי שהרשות הפלסטינית הפסיקה לשלם כסף, החמאס ירה 180 רקטות והשאלה שעמדה על הפרק זה איך סוגרים הפסקת אש". 

"אולי נעשה פעם אחת תוכנית שלמה כדי להעיף לכל הרוחות את הספין הזה - מדינת ישראל משחררת כל הזמן מחבלים עם דם על הידיים", הוסיף, "מאז שחטפו את הבן שלי ולא החזירו אותו, השתחררו מאות. מדינת ישראל משחררת כל הזמן מחבלים, מי שחתום על השחרור שלהם זו איילת שקד. מי שאמון על החוק הזה זה הרמטכ"ל. מספיק עם הצביעות הזו". 

שרת הפנים איילת שקד (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)
שרת הפנים איילת שקד (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)

"באפריל 2020, שר הביטחון היה בנט וראש הממשלה היה נתניהו, חמאס ביקש חיסונים ואנחנו אמרנו 'אל תתנו להם לפני שהם מביאים את החיילים'. מה קרה? נתנו להם חיסונים והם לא הביאו את החיילים", אמר גולדין, "אני חושב על החיילים הבאים שייחטפו, אני חושב על בני גנץ שהיה רמטכ"ל והכניס את הדר לעזה ולא החזיר אותו. היום גנץ ובנט משקמים את עזה ולא מביאים את החיילים. אני לא יכול לאבד תקווה, זה העתיד של מדינת ישראל. אנחנו לא נפסיק עד שנביא אותם בצורה הראויה".