לידיעת הקייטנים: עומסי תנועה כבדים ושיבושים קשים נרשמו היום (שישי) בשל עבודות תשתית גורמים לתלונות ולתרעומת רבה בקרב מתרחצים המגיעים לחופי צוק דרום וצוק צפון ולדיירים המתגוררים באזור סי אנד סאן בתל אביב. בשל עבודות תשתית, נסגר כביש הכניסה והיציאה למתחם סי אנד סאן, נוצרו שיבושים קשים ונהגים נותרו לעיתים חסרי אונים. 

בנוסף, עבודות המתבצעות בכביש שבין דרך נמיר לחופי הצוק, גורמים  לפקקי תנועה הנמשכים לעיתים לאורך מאות מטרים. "זה סיוט אחד גדול. רוצים להגיע לים ולא יכולים", סיפרה נהגת שרצתה להגיע לחוף וחזרה על עקבותיה. "בגלל סגירת הכביש למתחם סי אנד סאן, בשל עבודות, נוצר צוואר בקבוק בכביש הסמוך וגם שם יש עבודות", סיפר נהג שהמתין לדבריו כ-45 דקות, בגלל שלא ניתן היה לצאת מהחניון בחוף הים. "מדוע אין הכוונה של התנועה? איפה העירייה? איפה המשטרה?"

זאת ועוד, גם החניונים היו מלאים ורבים נאלצו לשוב על עקבותיהם לאחר שזחלו בפקקים. "כל החורף היה אפשר לעשות את העבודות. דווקא עכשיו, כשכולם באים לים פתאום סוגרים כבישים וגורמים לשיבושים קשים?" התלונן נהג נוסף שהחליט לוותק על ההגעה לחוף הים, בשל העומסים הכבדים. "גם בחלם לא היו עושים את זה. היה להם את כל החורף לסגור את הרחוב. חיכו ליום שישי בקיץ, שזה שיא התנועה וסגרו את הכביש. אנשים נתקעו בעומסי תנועה כבדים וגם לא יכלו לחזור הביתה", סיפר דייר המתגורר באזור.