צופית גרנט? מאחורייך. הארי מטאדן, טבעוני בן 34 מאנגליה, טען שהוא שותה את השתן שלו בכל יום. הוא סיפר כי התרגל לצרבת, וצריכת הנוזל "ריפאה" אותו מהדיכאון שחווה, וגרמה לו להיראות צעיר יותר ב-10 שנים.

מטאדן חשף, כי הוא סבל מדיכאון וחרדה חברתית קשה. לטענתו, הבעיה נעלמה כמעט מיד לאחר שהתחיל את הטיפול באמצעות שתיית שתן במהלך הקיץ בשנת 2016, כשהיה "ראש פתוח" ונואש להירפא. "זה היה מעבר לדימיון שלי, עד כמה חזק זה השפיע עלי", אמר. "מהרגע שהתחלתי לשתות את השתן, המוח שלי 'התעורר' והדיכאון פשוט עבר. הרגשתי תחושה שלא הכרתי בעבר, של שלווה, רוגע ונחישות. חשבתי לעצמי 'וואו, אני יכול לצרוך אותו בחינם ולהיות בתחושת האושר הזו תמיד".

לפי הדיווחים, מטאדן שותה כ-200 מ"ל מהפסולת הנוזלית שלו בכל יום. המשקה היומי שלו מורכב לעתים קרובות, משתן בן חודש ותוספת של פיפי טרי. האיש נשבע, שפיפי הוא "סופר נקי", ואף כתב בעצמו ספר על הטיפול, וקרא לו "שתן מיושן: הגילוי החדש של המאה". מטאדן התעקש: "פיפי טרי הוא אף פעם לא רע כמו שאתם מדמיינים, יש לו ריח ניטרלי ולא טעם רע, אלא אם כן אתם צורכים מוצרים מלאים בחומרים רעילים". הוא הוסיף: "השתן המיושן הוא מסריח אבל הטעם שלו נרכש. כל מה שצריך זה להתרגל".

"אני בעצם אוהב את הריח והטעם של השתן הישן שלי. בזכות הקשר הנוירו-אסוציאטיבי, היתרונות והאושר שהוא מקנה לי לאחר שאני מכניס אותו למערכות הגוף שלי", סיפר בן ה-34. מסתבר שלא מדובר רק בפנימיות. מטאדן סיפר שהוא חופן את הנוזלים ומעסה איתם את עור פניו בתור קרם לחות. "השתן גרם לי להיראות הרבה יותר צעיר. השימוש בן החייה את פניי. כשאני משפשף אותו על הפנים, אפשר לראות את ההבדל באופן מידי", טען.

הבריטי המזוקן, כינה את התהליך שלו "הסוד לנעורים נצחיים", וטוען שאנשים מניחים שהוא בשנות ה-20 לחייו. עם זאת, לא כל ההשפעות של טיפול בשתן היו חיוביות. מטאדן סיפר כי משפחתו "מעולם לא קיבלה את ההרגל המגעיל שלו", שלטענתו היתה אחת הסיבות לכך שאחותו ניתקה עימו קשר. אבל נראה שיש אנשים שקרובים אליו והוא מקבל מהם מספיק תמיכה. "בחרתי את האנשים שמקיפים אותי, וכולם מטפלים בעצמם באמצעות השתן של עצמם", אמר.

מטאדן, אולי באופן לא מפתיע, הוא לא האדם היחיד שמטפל בעצמו בדרך המוזרה הזו.  דוגמן לשעבר, בן 55 של המותג הבינלאומי ורסאצ'ה, טען בשנה שעברה שהדבר עזר לו לשמור על מראה חטוב. ואילו שחקן גולף מקצוען סיפר לאחרונה ששתיית שתן, היתה חלק מהמשטר הבריאותי שלו להילחם במחלות. בנוסף, בשנת 2020, גבר מגרמניה הציג בשידור חי את מסירותו היומיומית לזרם. מזכיר לכם משהו? את צופית גרנט אולי?

בינתיים, בני משפחתו של האיש האנגלי אינם היחידים שמסתייגים מההרגל של שתיית שתן. "אין יתרונות בריאותיים ידועים משתייה או מריחה של שתן על הגוף", כך טען הרופא הבריטי ג'ף פוסטר. "זה אפילו דבר גרוע - צריכת שתן עלולה להגביר תהליכי התייבשות ולהחדיר חיידקים לגוף", הוא הסביר והוסיף, כי שתן הוא "פסולת" המורכבת מ"כ-90 אחוז מים", כמו אמוניה ומלחים, כמה חיידקים ומוצרי פסולת אחרים.

"השורה התחתונה היא, שאם אתם לא צורכים באותה הצורה את הצואה שלכם, אין שום סיבה שתעשו זאת עם השתן שלכם. מוצרי פסולת הם 'פסולת', מסיבה כלשהי", אמר הרופא.