חבר הפרלמנט הבריטי ניל פאריש הודיע היום (שבת) על התפטרותו, לאחר 12 שנים כחבר פרלמנט. פאריש התפטר זמן קצר לאחר שהושעה מתפקידו בעקבות האשמות על צפייה בחומר פורנוגרפי בחדר הדיונים של בית הנבחרים. עד התפטרותו, פאריש היה חבר פרלמנט מטעם מפלגתו של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון.

בשיחה שקיים פאריש עם ה-BBC, הוא הודה שצפה בחומרים פעמיים, כאשר הפעם השנייה הייתה מכוונת. "לא הייתי גאה במה שעשיתי, זה היה רגע של טירוף", טען חבר הפרלמנט המתפטר.

לפני יומיים, עם היוודע דבר מעשיו של פאריש, ראש הממשלה ג'ונסון אמר כי "צפייה בפורנוגרפיה במקום עבודה, כל מקום עבודה, היא דבר שאינו מקובל. זה ברור שאי אפשר לקבל מעשים כאלו".

פאריש הושעה על ידי מפלגתו כבר אמש, לאחר שבעצמו הודיע על החקירה שנפתחה בעניינו, אך טען כי ימשיך בעבודתו כל עוד החקירה נמשכת. למרות זאת, במפלגה בחרו להשעותו מיידית.

על פי מספר כלי תקשורת בבריטניה, חבר הפרלמנט נתפס בעת מעשה על ידי אחת השרות בממשלה, בזמן שהוא ישב לידה וצפה בחומרים. בראיון שקיימה אשתו מוקדם יותר היום, היא טענה כי היא לא יודעת אם בעלה ביצע מעשה דומה בעבר, אך "הנשים שהתלוננו נגדו צודקות וכעסן ראוי, אני יודע כי גם אני הייתי עצבנית".