תהליך הגירושין היא תקופה לא פשוטה, צומת מרכזי בחייכם. תקופה המלווה בסערת רגשות, חששות ואי ודאות לגבי העתיד. גם להתגרש צריך לדעת, ובייחוד אם יש לכם ילדים. לא רק טובתכם האישית על הפרק - כי אם גם האינטרסים של הילדים המשותפים שלכם, וכל זה נכנס אל תוך מערבולת של רגשות, כסף, נכסים, עבר והווה לקראת העתיד. בטרם תיכנסו להליכים המשפטיים של הסכם הגירושין רצוי שתעזרו בעורך דין, שילווה אתכם בתהליך, וידע לשמור עליכם בדרך המתוחה ולהגן גם על האינטרסים של ילדיכם. אבל איך בוחרים עורך דין? איך מוצאים את זה המקצועי מצד אחד ומצד שני רגיש דיו כלפי הצדדים במשוואה הזו? ובפרט, זה שיקל עבורכם את התהליך? 

עורך דין מקצועי ומיומן יוכל לסייע לכם להגיע להסכם גירושין במהירות וביעילות, וכן, גם יקל עליכם ויכוון אתכם בתהליך. לבחירת עורך הדין משמעות גדולה על איך התקופה הזו תסתיים ועל כן ישנה חשיבות גדולה בבחירת בעל המקצוע שיתאים לכם במידה הטובה ביותר. 

  • רגישות ומקצועיות – אתם רוצים עורך דין שיהיה מקצועי, אסרטיבי ויעמוד על המגיע לכם בהתדיינות מול הצד שמנגד. זה נכון, אך מצד שני, חשוב שתהיה בעורך הדין הרגישות הנחוצה כשמדברים על דיני משפחה, על דאגה לילדים ובכלל, כשלא רק מדברים על כסף אלא גם על רגשות ותחושות. מומלץ לבחור בעורך דין לענייני משפחה, המתמחה בתחום הגירושין, זה יוכל לקבוע את הטון בתהליך ולהפוך את התהליך למהיר, שליו ולאחד שמתנהל ברוח טובה. 
  • תחקיר – בטרם תפנו לעורך דין פנו לקבל המלצות וביקורות. חברים, משפחה, קולגות בעבודה ואפילו ברחבי הרשת - כל אחד מהם יכול לספק לכם ביקורות והמלצות על עורך דין מומלץ. כשאתם מקבלים המלצה על עורך הדין תנסו לעשות עליו תחקיר, לקרוא עליו, לשאול אודותיו וכך, עוד בטרם תיפגשו תוכלו לגבש איזושהי דעה לגבי איש המקצוע שהוא והאדם שהוא. 
  • פגישת ייעוץ –  עורך דין גירושין מקצועי יציע פגישת יעוץ מעמיקה כדי להבין את המקרה ולהציג בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם. 
  • דרך הגישור – בגלל שמדובר גם ככה בתקופה של רגשות סוערים, בגלל שמדובר בילדים, בקן משפחתי שמתפרק, ובגלל שלמעשה מדובר במשבר, רצוי לפתור אותו, לפחות לנסות, בדרך של גישור, של שיח. גישור יטיב עם המשפחה שלכם ובוודאי שעדיף על האופצייה החלופית של התנהלות משפטית ארוכה, מסורבלת וארוכת שנים בדיונים ובהחלטות שופטים. מומלץ שעורך הדין שתסתייעו בו ינסה, לכל הפחות, להוביל את ספינת הגירושין לפשרה דרך גישור, כך תוכלו למנוע מחיר כואב לכם ולילדיכם.
  • תחושה אישית – בפגישת ההיכרות עם עורך הדין, תקשיבו טוב ללב שלכם. שימו לב לשיח עמו, לתקשורת ביניכם ולרגשות שלכם מהפגישה. אתם מרגישים רגועים לצידו? אתם נותנים בו אמון? חשים שאתם בידיים טובות? עורך הדין שתסתייעו בו צריך לעשות איתכם דרך, ללוות אתכם באחת התקופות הרגישות בחייכם, אם לא תרגישו לידו בנוח, המשיכו בחיפושיכם. אחרי הכל, אין כמו אינטואיציה ותחושת הבטן שלכם.
  • זול עולה ביוקר – סופו של הליך הגירושין ישפיע במידה רבה על המשך חייכם, לכן, אל תתפשרו בבחירת איש המקצוע שילווה אתכם בדרך להסכם. אל תתפשרו, תשקיעו ואך תבחרו עורך דין לפי מחירו, אלא לפי כל הפרמטרים האחרים.

עורך הדין רון מיור  (צילום: יח''צ)
עורך הדין רון מיור (צילום: יח''צ)

הליך גירושין לא חייב להפוך לקרב מכוער ולחוויה קשה וטראומטית. אם רק תתנו הזדמנות, יתכן ותוכלו לסיים את המשבר הזה באווירת שלום וברצון טוב. לעורך הדין שתבחרו יש חלק גדול באופן שבו החוויה הזו תתעצב עבורכם ועבור הקרובים לכם, לכן, הקפידו בבחירתו.

לעורך הדין רון מיור ניסיון של 30 שנות ייצוג בבית המשפט בכל הערכאות. כמגשר משפחה, הוא גם יודע לזהות הזדמנויות ליישומם גם של כישוריו אלה. עו"ד רון מיור מציע ליווי מקיף בכל התחומים הנוגעים להליך הגירושין, תוך מתן יחס אישי ומחויבות לצורכי הלקוח עם ההבנה כי כל מקרה שונה בתחום דיני משפחה. 

על מנת לשמוע פרטים נוספים ולקבוע פגישת ייעוץ, אנא השאירו פרטים בתחתית העמוד.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

לביקור באתר של עו"ד רן מיור לחצו כאן
לביקור בעמוד הפייסבוק של עו"ד רן מיור לחצו כאן