ערוץ "איראן אינטרנשיונל" הפועל בבריטניה, דיווח היום (שבת) כי בעקבות חשש מפני תקיפה איראנית על שגרירות ישראל בדלהי, משטרת הודו ערכה תרגיל בהשתתפות כוחות ישראליים סביב השגרירות, ובמהלכו, נחסמו כלל הרחובות סביב השגרירות הישראלית בדלהי וניתן היה אף לשמוע קולות ירי ופיצוצים. בתוך כך, כוחות הביטחון ההודים מצאו מעטפה עם שמו של מפקד כוח קודס לשעבר שחוסל בידי צבא ארה"ב, קאסם סולימאני, אשר הייתה מיועדת להגיע לשגרירות הישראלית.

על פי הדיווח, בתרגיל השתתפו כוחות משטרה וכן כוחות מיוחדים של הודו ללוחמה בטרור. עוד נמסר, כי השגרירות בדלהי הפכה לאחד היעדים המשמעותיים עבור האיראנים, לתקיפת מטרות ישראליות. הרחובות סביב השגרירות מצוידים במצלמות במעגל סגור ותחת אבטחה, כך נכתב.

לפני כשבוע, האתר האיראני דיווח כי סוכל ניסיון איראני לפגוע בדיפלומטים ישראלים באיסטנבול. על פי הדיווח, החשוד, איש ביחידת כוח קודס 840 של משמרות המהפכה, נעצר ונלקח לחקירה במדינה אירופית.

בחקירתו הודה הסוכן כי קיבל כ-150 אלף דולר עבור הכנות ההתנקשות, והיה אמור לקבל מיליון דולר נוספים לאחר ביצוע המשימה, התנקשות במספר מטרות ישראליות בסיוע סוחרי סמים מקומיים. כמו כן, הודה כי תכנן להתנקש גם בגנרל אמריקאי, בכיר בממשל הגרמני ובעיתונאי צרפתי. 

גורם המעורה בפרטים סיפר כי "איראן משתפת פעולה עם מבריחים זמן רב, ורשת ההברחות הטרור הזו נמתחה מקאבול ועד קראקס. התנקשות תמיד הייתה האסטרטגיה שלה ובכירים בממשל ב טהראן התכוונו זה מכבר להתנקש בחייהם של אנשי צבא ודיפלומטים אמריקאים וישראלים".