נופר, אלמנתו של אורן בן יפתח שנרצח בפיגוע באלעד, פנתה היום (ראשון) לציבור וביקשה ממנו לחמול עליה ועל משפחתה ולחדול מהמתקפות על בעלה קורבן הפיגוע, שהחלו לאחר שנודע כי הוא נרצח בידי המחבלים לאחר שהסיע אותם מבלי לדעת על כוונותיהם הרצחניות, נאבק עימם ואף הצליח לפצוע אחד מהם לפני שנפל. 

"אורן בעלי היה איש יקר ואהוב, איש של שלום ואחדות", סיפרה. "אני פונה אליכם, גיבורי המקלדת, שתגלו כלפינו טיפת חמלה - אליי האלמנה, אל ששת ילדיי והמשפחה, אנחנו שבורים ומרוסקים". היא הוסיפה וביקשה: "אורן בסך הכל עבד כנהג בהסעות והסיע אנשים מישוב לישוב, אורן הוא קורבן של פיגוע, אל תרצחו אותו בפעם השנייה". 

אמש פנתה האלמנה לציבור בפוסט שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה ובו כתבה: "עם ישראל, תחוסו עלינו בשעה הקשה שלנו. מבקשת תקראו את תגובת המשפחה על ההכפשות כנגד בעלי ותבינו כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת. תנו לנו בבקשה להתאבל בימי השבעה מבלי לעסוק בהתגוננות מפני התקפות מרושעות.

"משפחת בן יפתח מוסרת בתגובה: אנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן הי"ד לפיגוע הנפשע שהוא בעצמו קורבן שלו. אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים שעבד לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. וזאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים.

היא הוסיפה וכתבה: "אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו. לפי הידוע לנו אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים.

"המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות. כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ול-6 הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שהם סיימו את חייו של אורן הי"ד", סיכמה.