מותג מוצרי הפנאי Yamayo משיק מאוורר נטען נייד עם קליפס המתאים לעגלות, מושבי רכב או עריסות. המאוורר מעוצב בעיצוב טרנדי ובצבעי פסטל רכים, הוא בעל מגן להבים שמונע פגיעה באצבעות, מגיע עם סוללה נטענת שמחזיקה עד שש שעות ויש לו שלוש רמות מהירות. פתרון נהדר בימים החמים. המאוורר פשוט להפעלה, נטען במהירות ומקרר בשניות את החלל.

מחיר: 119 שקלים


"גרופר", מותג משקאות ישראלי אורגני ומוגז, מציע משקאות סודה בטעמי פירות ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח. המשקאות עשויים מפירות אורגניים (תפוז, לימון, תפוח, אננס ודומדמניות) ומכילים רק פרי, מים וגז. מתאים למי שחובב סודה ורוצה לרענן את החך. בעינינו, המשקאות יכולים להשתלב נהדר גם בקוקטיילים.

גרופר (צילום: יח''צ)
גרופר (צילום: יח''צ)

מחיר: 9 שקלים


מחלבת "משק צוריאל" יוצאת בשיתוף פעולה עם משק מלר ומציעה מארז משפחתי להכנת מוזלי ביתי הכולל יוגורט, אוכמניות טריות של משק מלר, שבבי קוקוס מיובש, גרנולה ביתית, זרעי צ’יה ודבש ישראלי. דרך נהדרת ליהנות מיוגורט מצוין עם חמצמצות מעודנת ופירות טריים. המארז, על כל מרכיביו, מחמיא ליוגורט שכבר הפך לבן בית במקרר שלנו.

''משק צוריאל'' (צילום: יחצ)
''משק צוריאל'' (צילום: יחצ)

מחיר: 49 שקלים, מהדורה מוגבלת


"בן & ג’ריס ישראל" משיקה לקראת הקיץ מארז של רביעיות טילונים בטעמים קרם עוגיות ובצק עוגיות. פתרון מושלם לחובבי המותג.

COOKIE MIX CONES (צילום: יחצ)
COOKIE MIX CONES (צילום: יחצ)

מחיר: 29.90 שקלים


פלטת FRAMES של ג’ייד היא פלטת צלליות שמשלבת גוונים רכים שמתאימים לכל צבע עור. הפלטה מאפשרת ליצור איפור עיניים שלם וטרנדי. הפלטה תוצע במהדורה מוגבלת ויש בה עשרה גוונים - מהבהירים (פודרה ופנינה), דרך ורודים ועד חומים ושחור לתיחום.

פלטת FRAMES (צילום: יחצ)
פלטת FRAMES (צילום: יחצ)

מחיר: 129 שקלים


מותג הקוסמטיקה BMANUKA מציע סדרת טיפוח המבוססת על ארס הדבורה ודבש מאנוקה. מוצרי הסדרה, בהם קרם לילה, קרם יום, קרם עיניים, סרום וג’ל ניקוי, מתאימים לשימוש יומיומי, משמשים כאנטי־אייג’ינג עם טיפול נקודתי בחידוש תאי העור ומעניקים לחות. זו סדרה נהדרת עם ניחוח מעודן. המוצרים נספגים היטב בעור, ומעניקים לו לחות וחיוניות.

מותג הקוסמטיקה BMANUKA (צילום: יחצ)
מותג הקוסמטיקה BMANUKA (צילום: יחצ)

מחיר: 219־389 שקלים


"גרנייה" משיקה סרום ויטמין C לטיפול בפיגמנטציה עם פורמולה שמכילה ויטמין C. על פי המותג, הסרום מסייע בהפחתת מראה כתמי עור בתוך שישה ימים. לאחר שימוש בסרום אפשר לומר שהוא נותן בוסט לעור עם חומרי ההזנה הפעילים שלו. כשמרחנו אותו לפני קרם הלחות היה ניתן לראות שהוא העניק לעור מראה קורן ונעים.

גרנייה (צילום: יח''צ)
גרנייה (צילום: יח''צ)

מחיר: 59.90 שקלים


PAYOT HERBIER היא סדרת טיפוח אורגנית המבוססת על שמנים אתריים ושמנים צמחיים אורגניים כמו לבנדר, רוזמרין, שמן זית, קורנית ועוד. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים - שמן אתרי לעור הפנים לניקוי רעלים, קרם לחות אוניברסלי להחזרת הזוהר הטבעי של העור, שמן לניקוי הפנים והעיניים ולהסרת איפור, ושמן גוף מזין להחייאה אינטנסיבית של העור. זו סדרה מצוינת שמשלבת חומרי הזנה ולחות ומופקת בהליכי ייצור שאינם פוגעים בסביבה.

PAYOT (צילום: יחצ)
PAYOT (צילום: יחצ)

מחיר: 119־149 שקלים