אם עדיין לא מצאת את האחת, ונראה שהחיפושים הולכים והופכים אפילו קשים יותר, מצאנו עבורכם מחקר שחושף בדיוק למה נשים נמשכות אצל המין האחר. על פי הנתונים שנאספו ופורסמו באתר Psychological Science, כתב העת שלש האגודה למדע פסיכולוגי, נראה שנשים בדרך כלל יעדיפו גברים שמשחקים אותה "קשים להשגה". 

מצד אחד, הרבה מחקרים פסיכולוגיים מצאו שאדם א' בדרך כלל אוהבת את אדם ב' בדרך כלל כמו שהוא חושב ומעריך. "אם אנחנו רוצים לדעת כמה מישהו אוהב מישהי אחרת, בדרך כלל ההערכה של אותה האחת תהיה מספיק קרובה לדיוק", כתבו מחברי המאמר, ארין ר. וויצ'רץ' וטימותי וילסון. 

אך מצד שני, מה אם אותה הבחורה כלל לא יודעת כיצד מרגיש הגבר שמולה? הו, פה נמצאת הבעיה – אך גם הפתרון. במקרים בהן הגבר לא חושף את רגשותיו עד הסוף וגורם לזו שעומדת מולו לתהות כיצד הוא מרגיש, היא עשויה למצוא אותו מושך יותר ככל שהיא מתעכבת עליו במחשבות. 

במחקר השתתפו 47 סטודנטיות לתואר ראשון באוניברסיטת וירג'יניה, כאשר לכל אחת מהן נאמר שמטרת המחקר היא לבחון האם פייסבוק תוכל להפוך לאתר היכרויות חדש. החוקרים סיפרו לבנות כי בעמוד שלהן צפו בין 15 עד 20 גברים מאוניברסיטאות אחרות ולאחר מכן הראו לכל אחת ארבעה פרופילי פייסבוק של גברים שהיו לדעתן אמיתיים, אך בפועל פיקטיביים. 

לחלק מהנשים סיפרו כי ארבעת הגברים אהבו אותן ואילו לאחרות סיפרו שמדובר בארבעה גברים שדירגו אותן בערך ממוצע. בפני הקבוצה השלישית לא נחשפו עמדותיהם של "הגברים", כך שהנשים לא יכולות היו לדעת מה רמת העניין שלהם בהן. 

המחקר הצליח להוכיח לבסוף כי הנשים שמצאו את הגברים כמושכים יותר היו אלה שלא היו בטוחות אם הם מתלהבים לגביהן או לא. "ספרים פופולריים רבים מייעצים לאנשים לא להציג את חיבתם בגלוי מדי בפני בן זוג פוטנציאלי, ובמקום זאת להיראות בררנים וסלקטיביים", נכתב במחקר.