בימים בהם במדינה סוערת וגועשת והאנטישמיות בעולם רק הולכת וגוברת, בני זוג מקסיקני הצליח לטלטל את הרשת אחרי שקיימו חתונה – בקונספט נאצי. בתמונות שהועלו לרשתות החברתיות והצליחו להרתיח קבוצות יהודים מרחבי העולם, אפשר לראות את השניים משתמשים באין ספור סממנים נאצים, ואין ספק שהם הלכו רחוק עם הנושא המחריד.

הכלה, ששמה הפרטי הוא ג'וזפינה, הגיעה אל טקס החתונה כשהיא נוסעת ברכב חיפושית פולקסווגן המעוטרת בצלבי קרס ובעלת לוחית רישוי עם מספר ה-SS. לצידה, הבעל פרננדו הגיע כשהוא לבוש מכף רגל ועד ראש במדי קצין נאצי, כשעל ראשו כובע עם סמל המוות היהודי. 

רכב הפולקסווגן נבחר בקפידה על ידי המעצב הגרמני פרדיננד פורשה, שהוזמן על ידי אדולף היטלר לבנות את "מכונית העם" בשנות ה-30. ועם זה לא הספיק, אפילו תאריך החתונה, ה-29 באפריל, נבחר בקפידה לציון יום השנה ה-77 לחתונה של היטלר עם אשתו אווה בראון. 

לזוג האנטישמי פרננדו וג'וזפינה כבר יש שני ילדים – בת בשם האנה, על שמה של הטייסת הנאצית הראשונה ובין האנשים האחרונים שראו את היטלר בחיים, ובן בשם ריינהרד על שמו של מפקד ה-SS ו"אדריכל השואה" ריינהרד היידריך.

היטלר (צילום: אינסטגרם)
היטלר (צילום: אינסטגרם)

בריאיון שנערך על כלי תקשורת מקומי בשם Milenio החתן התבטא באופן מחריד: "אני מבין שעבור רבים היטלר מייצג רצח עם, גזענות ואלימות, אך אנשים שופטים מבלי להאמין להיסטוריה של העם המנצח. היטלר היה צמחוני שהציל את ארצו מרעב והחזיר לעמו את האדמות שאבדו במהלך מלחמת העולם הראשונה". 

מנהל מרכז שמעון ויזנטל באמריקה הלטינית, ד"ר אריאל גלבלונג, התייחס: "אנו מגנים את העיוות והטריוויאליזציה של זכר שישה מיליון יהודים שנרצחו בשואה ואת הבוז על ידי אלה שמכחישים או מטשטשים את ההיסטוריה, כמו גם כל אלה שלקחו חלק בחתונה הנאצית ואישרו אותה". 

ד"ר שמעון סמואלס, מנהל היחסים הבינלאומיים של מרכז ויזנטל, הוסיף: לא היו תגובות מצד המדינה או ארגוני זכויות אדם המגנות את הזעם הזה. אנו מצפים מהרשויות המקסיקניות לנקוט באמצעים מתאימים".