להתוודות בפני בן או בת הזוג על בגידה, זה כואב, אבל זה קורה כל יום. אבל להתוודות בפני בת הזוג על "סקס סוער" עם אמא? חשבנו שראינו הכל, ועכשיו הבנו שלא ראינו כלום.

בן פורד בן ה-32, פגש את אמו, קים ווסט בת ה-51 לאחר שפתח את תיק האימוץ שלו בניסיון לגלות מי היא משפחתו הביולוגית. הוא הצליח לאתר את האם, שגרה אז בלונדון והשניים קבעו להיפגש כדי להכיר אחד את השניה ולהשלים פערים של עשרות שנים.

ווסט האם, הרתה כשהיתה סטודנטית בת 19. מסיבות רבות היא נאלצה לוותר על התינוק ומסרה אותו לאימוץ. השניים התאחדו כ-30 שנה מאוחר יותר לאחר שהאם קיבלה את מכתבו של פורד. בת ה-51 סיפרה כי בנה הציע לה להיפגש, ומיד היא החלה לחלום עליו חלומות "מיניים", לדבריה. כשהם סוף סוף נפגשו בבית מלון, השניים חלקו בקבוק שמפניה, והתנשקו.

אשתו של פורד, ויקטוריה, החלה לחשוד שמשהו לא מתנהל כשורה. היא הופתעה כשבעלה התוודה בפניה על בגידתו, אבל נשימתה נעתקה כשהיא שמעה ממנו - עם מי הוא בגד בה. בן ה-32 חשף את הרומן בפני רעייתו, שלושה ימים בלבד לאחר שקיים יחסי מין עם אמו.

בהודאה המעוותת, אמר פורד לוויקטוריה: "בכל פעם שקיימתי איתך יחסי מין מאז שהכרתי את אמא שלי, דמיינתי שאני מנשק אותה, אחרת לא יכולתי להיות איתך". מאוחר יותר הוא עזב את אשתו ועבר לאמא ווסט, שגרה אז עוד בלונדון. כיום, השניים מתגוררים במישיגן שבארה"ב, מסתתרים לאחר שהרומן בניהם יצא לאור ונאסר באזור.

השניים עלולים לעמוד בפני עונש של 15 שנות מאסר, על עבירת "גילוי עריות". האם ובנה, טענו כי התשוקה בניהם היא "משיכה מינית גנטית". עוד הם אמרו כי זה דבר שקורה בין קרובי משפחה שאינם גדלים יחד, נפגשים כמבוגרים ומתלהבים זה מזה יתר על המידה. עם זאת, התיאוריה נדחתה על ידי מומחים.

ווסט הכחישה שמערכת היחסים בניהם היא "גילוי עריות", והתעקשה כי מדובר במשיכה מינית גנטית. היא הוסיפה כי היא לא תתרחק מבנה, עד שקיבלה את "ההזדמנות של פעם החיים לאהבה".