מחאה באוניברסיטת תל אביב: סטודנטים מתא לביא, תא הסטודנטים המזוהה עם תנועת הליכוד, הביעו את מחאתם היום (שני) נגד ד"ר ענת מטר, מרצה בחוג לפילוסופיה, לאחר שהעלתה לרשת הפייסבוק תמונה של ספריית האוניברסיטה מקושטת בדגלי ישראל לכבוד יום העצמאות  וכתבה "ככה נראית מחלה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כאמור, הסטודנטים מתא לביא בחרו להביע את מחאתם במהלך הרצאתה של ד"ר מטר. לטענת הסטודנטים, המרצה לא הסכימה לקיים שיח על הנושא וטענה כי הם מפריעים למהלך ההרצאה. לטענתם, סטודנטים נוספים תמכו וביקשו לצלם את המחאה ומחאו כפיים, בעוד חלק אחר מהסטודנטים טען כי הם מפריעים ולא מנומסים.

תא לביא מוחים נגד מרצה שקראה לדגלי ישראל ''מחלה'' (צילום: דוברות צעירי הליכוד)
תא לביא מוחים נגד מרצה שקראה לדגלי ישראל ''מחלה'' (צילום: דוברות צעירי הליכוד)

הסטודנטים המוחים נשארו לשבת עם דגלי ישראל עליהם לאורך ההרצאה. עוד הם הוסיפו כי המרצה לא התנצלה על דבריה וכי "לא נראה שהיא מבינה את החומרה שבדברים שכתבה".

מצעירי הליכוד נמסר: "מברכים את הסטודנטים שלנו מתא לביא באוניברסיטת תל אביב שלא נרתעים אל מול אמירות פוסט-ציוניות של מרצה באוניברסיטה והניפו הבוקר בגאווה את דגל ישראל לנגד עיניה. דגל ישראל, המנון המדינה וסמליה הם גאווה לכולנו והגיע הזמן שנפסיק להתבייש בזה. אמירותיה של ד״ר ענת מטר שקראה לדגלי ישראל מחלה צריכות להיות מוקעות על ידי האוניברסיטה בתל אביב בפרט והחברה הישראלית בכלל".