מותג הבירה הבינלאומי היינקן, נותן החסות הרשמי של ליגת האלופות, ינחית את כוכב הכדורגל הקמרוני הגדול בכל הזמנים סמואל אטו בסוף החודש בישראל - לכבוד גמר ליגת האלופות לעונת 2022-2021. אטו ישתתף בהקרנה מיוחדת של משחק הגמר בין ליברפול וריאל מדריד, שתיערך באצטדיון "טרנר" בבאר שבע.

חלוץ העבר של נבחרת קמרון, המוכר למרבית אוהדי הכדורגל מתקופתו בברצלונה ואינטר מילאנו, יגיע לישראל ב-27 במאי לביקור בן 48 שעות בלבד. בזמן ביקורו הוא יקח חלק בפעילות ייעודית מטעם "היינקן" ואף ישתתף באירוע צפייה חגיגי עם מסך ענק באצטדיון טרנר בבאר-שבע.

הביקור מצטרף לשורת ביקורים של אגדות כדורגל מכל הזמנים בישראל, במסגרת פעילות של מותג הבירה "היינקן", שהפגיש בין אותם ענקי כדורגל לאוהדים הישראלים. שנה אחר שנה נחתו בארץ לואיס פיגו, קרלוס פויול, רונלדיניו, דל פיירו, פירלו וטוטי, וריגשו אוהדים מכל קשת הכדורגל.

סמואל אטו חווה את הפריצה הגדולה שלו ב-2004 כאשר הצטרף לברצלונה שם שיחק במשך חמש עונות וזכה עמה בשלוש אליפויות בליגה הספרדית, גביע ספרדי והוסיף שני גביעי ליגת אלופות. ב-2010 עבר לאינטר מילאנו באחד מעסקאות הכדורגל הגדולות בכל הזמנים, עבור 45 מליון יורו ומעבר הפוך של זלאטן איברהימוביץ'. כבר באותה עונה זכה אטו בטרבל הנכסף והשלים הישג אישי אדיר כאשר הפך לכדורגלן הראשון בהיסטוריית המשחק שזכה בטרבל (אליפות מדינה, גביע מדינה וליגת אלופות) רצוף במדי שתי קבוצות שונות בשתי עונות רצופות. 

לאטו קריירה מפוארת גם במדי הנבחרת הלאומית של קמרון עמה זכה פעמיים בגביע אפריקה לאומות (2000 ו-2002) וזכה גם לענוד את מדליית הזהב האולימפית לאחר שהביא את נבחרתו לזכייה במשחקי האולימפיאדה בשנת 2000. אטו, מגדולי הכדורגלנים האפריקאים בכל הזמנים זכה ארבע פעמים בתואר כדורגלן השנה באפריקה (2003, 2004, 2005 ו 2010) והוא מלך השערים של נבחרתו עם 56 שערים אותם כבש ב-118 הופעות במדיה. אטו פרש ממשחק פעיל ב-2019 בגיל 38 וב-11 בדצמבר 2021 נבחר סמואל אטו לנשיא ההתאחדות לכדורגל של קמרון.

אביב בן זיקרי מנהל שיווק בירות, בטמפו: "גמר ליגת האלופות השנה מבטיח לנו מפגש מרתק בין שתיים מהקבוצות הגדולות באירופה והאהודות בישראל. המפגש בין ליברפול וריאל מדריד הן התפאורה המושלמת לאירוח אגדת כדורגל בסדר גודל כמו סמואל אטו. זה לא פשוט להפתיע ולחדש כל מפגש מחדש והפעם מעבר למפגש עם כוכב ענק מצפה לאוהדים אשר זכו במסגרת הפעילות חווית צפייה ענקית באצטדיון טרנר באר-שבע. מחכים לעוד אירוע בלתי נשכח המשמר מסורת של שנים בה היינקן מגשימה חלום לאוהדים לפגוש אגדות כדורגל של פעם בדור, פה אצלנו במגרש הביתי".


לכניסה לאתר הפעילות - לחץ כאן