חבר הכנסת יצחק פינדרוס התראיין הערב (שני) בחדשות 13 על מנת להתייחס לסערה שיצרו דבריו על בית המשפט העליון. ח"כ פינדרוס, שסרב לחזור בו מהאמירה, אמר כי "אני לא מתנצל על דבריי. ראשי הסיעות, כולם, פתחו היום את הישיבות בנושא הזה, איפה התייחסות ל-19 נרצחים? במצב הכלכלי? בעלית מחיר הדלק?".

עוד הוסיף חבר הכנסת כי "אמרתי שצריך לעלות עם D9, לא אמרתי לפוצץ עם חומר נפץ, אלא אמרתי לשטח. יש חברי כנסת שרוצים להרוס את הרבנות, יש שר דתות שרוצה להרוס את הרבנות ולקחת לה סמכויות".

פינדרוס השווה בין מעשיו של שר הדתות מתן כהנא לבין אמירתו: "אני אגיד את זה לאנשים לא חכמים - במקום להרוס את הרבנות הוא לוקח את הסמכויות, אז אני אומר לקחת את הסמכויות מהשופטים שילכו לבית מלון ויבלו".

"אביגדור ליברמן קיבל מחיאות כפיים על האמירה של המריצות. אם הייתי אומר גם על השופטים 'לקחת במריצות' הייתי מקבל כפיים. אני אגיד לך - יש הבדל בין מה שאומרים בטלוויזיה לבין דיון של שעה וחצי שאתם מוציאים מקונטקסט. הדיון היה על איפה רואים את מדינת ישראל, אם רואים סנהדרין כמו בספר יהושע או תיקון טכני של שר", טען חבר הכנסת שאף מסר כי "אם דיון מטאפורי הופך אצל ראשי הסיעות להסתה לאלימות אז אני אגיד - אני מגנה אלימות. אני נגד כל אלימות שהיא".

את הראיון בחר פינדורס לסיים בציניות, כשהתייחס לאפשרות כי החרדים יצטרפו לקואליציה תחת בנט ולפיד: "אנחנו ניכנס לממשלה הנוכחית אחרי שנתניהו יכנס תמורת שגריר בשבדיה".