הותר לפרסום: אחיו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, נעצר היום (שלישי) בחשד להפצת חשבוניות פיקטיביות עבור ארגוני פשיעה. מעצרו התבצע במסגרת פרשת עבירות מס שנחשפה אמש, בה מעורבים, כך על פי החשד, אנשי עסקים וגורמים עבריינים. כמו כן, בית המשפט האריך היום את מעצרם של שלושת החשודים המרכזיים, כאשר מעצרם של שניים מהחשודים הוארך ב-10 ימים, ומעצרו של החשוד השלישי הוארך ב-8 ימים.

הפרשה נחשפה אתמול כאמור, כאשר חוקרי ובלשי היחידה הארצית למאבק בפלישה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה עצרו במסגרת פעילות משותפת עם חוקרי רשות המסים 21 חשודים, בהם אנשי עסקים ועבריינים, בחשד למעורבותם בפרשה הקשורה להעלמת מס, הפצת חשבוניות פיקטיביות ועבירות מיסוי נוספות בהיקפים הנאמדים בכחצי מיליארד שקלים.

עורכי הדין עמית חדד, אלי פרי ואבי אלבו המייצגים את אחיו של קצב מסרו בתגובה: "מרשנו נחקר במסגרת פרשייה רחבת היקף שאין לו כל קשר אליה, ולראיה מבין כל המעורבים שהובאו לבית המשפט מרשנו הינו היחיד שבקשת המעצר בעניינו נדחתה ובית המשפט הורה על שחרורו המיידי. אנחנו מברכים על כך שכבר בשלב ראשוני זה בית המשפט הבין שמרשנו אינו קשור לחשדות, ובטוחים שגם משטרת ישראל תגיע לאותה מסקנה בהקדם".

זמן קצר לאחר מכן הודיעה המשטרה כי מעצרו של אחיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב הוארך. יחד עמו, ישארו במעצר שבעה חשודים נוספים, לתקופת זמן שבין שלושה ימים לשבעה ימים.