חתונה ממבט ראשון, פלא התבל השמיני שיש לעולם להציע, האירוע הטלוויזיוני שאנחנו מפנים לו מקום בלו"ז כאילו החתונה היא שלנו, ואנחנו בעצם אלה שעמדנו בחופה ובחרנו את העיקריות ובר המתוקים. הסקרנות הזו, הציפייה לגלות עם מי נעביר את שלושת החודשים הקרובים נתנו את אותותיהן, ובשני סוף סוף יצאנו למסע. בינתיים פגשנו את מעין ובן, היא - אדריכלית, דוגמנית ו'שובית' חביבה (מי שהמושג זר לו נא להשלים פערים), והוא שף תל אביבי שמאס במנעמי העיר. בינתיים, נראה לא רע, והם עדיין צוחקים, בדיוק כמו ברגע שהם נפגשו, אז אני רגועה. 

התכנסנו לדון בזוג השני שיצא לאור בפלטפורמת ההיכרויות הטלוויזיונית. מאי, בת 31, אחות במחלקה פנימית, אנרגטית ונמרצת שמאוד קל להתאהב בה. שילוב של ציניות ותקווה הביא אותה לרגע הזה, שבו נתנה לצוות המומחים את המושכות לחיי האהבה שלה. חברה הטוב ביותר הוא ריי הכלב, ועכשיו, כשנמאס לה מחתונות מרגשות כהגדרתה, היא חולמת "שמישהו ישים אותה במקום הראשון", אמירה שמראה שהיא באה מוכנה. אול אין.

מהעבר השני ניצב משה, עורך דין פלילי בן 36 שמת על החיים שלו, ואולי האדם היחיד שנכנס לפרקליטות מחוז מרכז עם חיוך ענק. לכו תבינו. גם הוא במקרה די שובה לב, לא אשקר, מה שהופך את השניים האלה לעוד יותר מתאימים. "אני אדם מאושר אבל טיפה בודד", הוא הזכיר בחצי חיוך, שש מילים ששוות יותר מאלף, ומסבירות שהוא הגיע למקום הנכון. 

יש בין השניים הללו המון מן המשותף. היא רצה בזריחות, הוא הקים קבוצת כדורסל, שניהם בודקים טוב טוב מה הם אוכלים, עפים על העבודה שלהם, וחיים בכיף כמו שהיקום רצה שנחיה. אבל רגע לפני שאנחנו מתאהבים בהם ביחד ולחוד, מטיבי לכת בחתונמי כמונו צריכים לדון בכמה נורות אדומות. ולא, לא מדובר באור של המזגן. 

כשחבריה של מאי שאלו אותה בשיחת חולין תמימה, איזה שם של חתן יעשה לה פחות כיף, היא השיבה שני שמות, אחד מהם - משה. לפי הפגישה המתוקה שלהם בחופה, לא בטוח שמדובר בבעיה, סיפור השם עבר חלק. העניין המשמעותי יותר, ופה קבור הכלב, זה הכלב האהוב של מאי. היא הודיעה חגיגית שריי יהיה כרטיס הכניסה של החתן, ומי שלא יסתדר איתו, כנראה שיישאר מחוץ לסיפור. בניגוד מוחלט, סיפר משה על תקוותו שלא יהיה למיועדת כלב, אחרי שנפרד מכלבה בתום 14 שנה משותפות.  

מאי - מי שיזכה בה חייב לאהוב את ריי (צילום: צילום מסך קשת 12)
מאי - מי שיזכה בה חייב לאהוב את ריי (צילום: צילום מסך קשת 12)

אסביר למה אני חוששת. נתקלנו בכמה מקרים בעונות הקודמות, שבהם אחד מבני הזוג ביקש משהו וקיבל את ההפך. אמנם, לפעמים האהבה פרחה לפני שהיא התרסקה ממצדה, ולעיתים החיבור היה טוב מדי למרות האכזבה הראשונית, אבל יכול להיות שמדובר בקלף חשוב. ואפילו יותר כשמדובר בחיית מחמד שכולנו יודעים שהיא בעצם בן משפחה. 

אחרי שאמרתי את זה, אני חייבת לומר שהם פשוט משדרים על אותו גל. ראו את זה בחופה (שהתחילה ברגל שמאל כששיר החופה הלא נכון התנגן בכניסה של מאי), וגם ברגעים המתוקים שאחרי. מאי ומשה באו עם וייבים טובים ומשב רוח מרענן שלא מבייש מסטיק מנטה מהחריפים, וכל שנותר הוא לקוות שהדמיון המוגזם יעזור ולא יפריע. אני נותנת את ברכתי.