הטריילר הראשון של הסרט המדובר "אווטאר: דרכם של המים" שצפוי לצאת לאקרנים בדצמבר הקרוב - המשך לסרט המצליח "אווטאר" מ-2009, סוף סוף כאן והוא מעורר הרבה עניין.

בעלילת הסרט הראשון, הגיבור ג'ייק סאלי (סם וורת'ינגטון), הפך למושיע של מושבת החייזרים לאחר שאומץ לשבט שלהם, נסלח לו על היותו מרגל אנושי, ובסופו של דבר החליט לעמוד לצד החייזרים במאבק שלהם נגד האנושות כדי להציל את פנדורה. על ידי העברת התודעה שלו לגוף הדמות ההיברידית-האנושית שלו, ג'ייק הצליח להתחיל חיים חדשים על פנדורה - שהאטמוספירה שלה רעילה לבני אדם - לצד בת זוגתו נייטירי (זואי סלדניה).

הטריילר לסרט החדש מתרחש כעשור אחרי הסרט הראשון. בתקופה שבין "אווטאר" ל"דרך המים", לג'ייק וניטיירי נולדו ילדים, ויש מספר קטעים בטריילר שמושכים את תשומת הלב לאופן שבו הצמיחה של משפחות נאווי תהיה חשובה לסיפור הסרט. בנוסף, הטריילר כולל גם צילומים של ג'ייק וניטיירי מטפלים באדם שנראה אנושי שצריך ללבוש מסכה מיוחדת כדי לשרוד על הפלנטה.

עדיין לא ברור מהטריילר במה בדיוק הולך לעסוק הסרט החדש, כל המרכיבים הדרושים לסיפור על בני הנאווי שנאלצים להגן על בתיהם מפני פולשים רעבים למשאבים, כולל קרבות בטכונלוגיית מחשוב מתקדמת, שוב קיימים כאן.