תחרות האירוויזיון השנתית היא חגיגה אמיתית לחובבי תחרות השירה, שהופכים את אירוע המוזיקה לכדי חופשה ייחודית שסובבת סביב כל הגלאם והצבעוניות שמזוהה איתו. אם גם אתם נוסעים לקחת חלק באירוויזיון הקרוב, אתר התיירות Booking.com החליט להגשים את חלומכם עם חבילה כוללת שתספק את חווית התחרות הכוללת בדרך הכי מגניבה, מרגשת ומדויקת עבור המעריצים המושבעים. 

לכבוד האירוויזיון, שייערך ביום שבת הקרוב בטורינו שבאיטליה, דלתות ה-Music Retreat יפתחו לשהייה ייחודית של לילה אחד בסימן האירוויזיון – חגיגה שכולה שירים גדולים מהחיים, תלבושות מרהיבות ואווירה מחשמלת, אותה הם יוכלו לראות מקרוב בחוויה עוצמתית של פעם בחיים. 

ה-Music Retreat הוא בעצם וילה מדהימה בשם "קאסה דל פינגונה" (Casa del Pingone) שנהפכה על ידי Booking.com למקום המושלם לחוויית האירוויזיון האולטימטיבית. המבנה מהמאה ה-15 עבר שימור ועדיין כולל כמה מהאלמנטים ומיצירות האמנות שהיו בו במקור, והוא נמצא בקצה חומה רומית עתיקה.  מי שישהו ב-Music Retreat ירגישו כמו כוכבים בינלאומיים ללילה אחד. לא רק שהמעריצים המושבעים של התחרות ישהו בדירה יוקרתית ומפנקת כמו כוכבי רוק – עם גג פתוח ורהיטי מעצבים – הם גם יקבלו כרטיסי VIP בלעדיים ויוכלו לראות את ההופעות החיות באולם, ולהשתתף כקהל בתחרות שבה צופים כ-183 מיליון אנשים מכל רחבי העולם. 

שיתוף הפעולה הכי שמח וצבעוני שנראה בתחום התיירות (צילום: booking.com)
שיתוף הפעולה הכי שמח וצבעוני שנראה בתחום התיירות (צילום: booking.com)

חוויה אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת לחובבי האירוויזיון: 
המעריצים ברי המזל שהצליחו להזמין שהיית לילה ב-Music Retreat ייהנו מחוויית אירוויזיון אמיתית. במקום האירוח עצמו יש אולפן הקלטות, והם יוכלו לתפוס את המיקרופון ולשיר את להיטי האירוויזיון שכולנו מכירים: הבלדות המרגשות, המנוני הפופ הגדולים וכל מה שביניהם. הם יקבלו הדרכה מוזיקלית מקצועית, ויוכלו אפילו להקליט את הביצוע שלהם ללהיט אירוויזיוני אהוב – מזכרת שתישאר איתם למשך שנים רבות. 

האורחים ב-Music Retreat יוכלו להמשיך לשיר גם מחוץ לאולפן ההקלטות, עם קריוקי בהתאמה אישית של שירי האירוויזיון האהובים עליהם מכל התקופות. יש במקום גם תא צילום מיוחד עם אביזרים ותלבושות ברוח התחרות, כדי שיוכלו לשחזר את הרגעים אייקוניים ולהיזכר בחוויה שעברו גם בעוד כמה שנים טובות. שום חופשה של כוכבי רוק לא תהיה שלמה בלי אפשרות לעשות מדיטציה ולהירגע אחרי לילה של פינוקים, ולכן האורחים יוכלו להתאפס ולאזן את עצמם עם סשן "גונג יוגה" פרטי, שמבוסס על ויברציות וגלי קול. 

מקום האירוח יהיה זמין לשני לילות במהלך חצי הגמר וגמר התחרות, ובכל לילה יוכלו להתארח עד שני אנשים, במקביל לתאריכי חצי הגמר השני והגמר הגדול של אירוויזיון 2022. האורחים והאורחות יקבלו גם כרטיסי VIP בלעדיים לאירוע המוזיקה הגדול והאהוב ביותר בעולם – מי שיבצעו הזמנה ל-12 במאי יצפו בחצי הגמר השני, ומי שיבצעו הזמנה ל-14 במאי ייהנו מכרטיסים לגמר התחרות. האורחים שהזמינו שהייה ב-Music Retreat בתאריך הגמר, גם יזכו לראות פנים מוכרות במהלך הצ'ק-אין את זמרת הדראג - קונצ'יטה וורסט.

כדי לחגוג עד הסוף את ההיסטוריה של התחרות – שלל השירים הנוצצים, ההופעות המקפיצות וההופעות החיות הבלתי נשכחות – חברת Booking.com משתפת פעולה עם אגדת האירוויזיון, קונצ'יטה וורסט. טום נויווירת', הידוע גם בשם קונצ'יטה וורסט, התפרסם לאחר שזכה בתחרות ב-2014 עם השיר 'Rise Like a Phoenix'. הוא זה שיקבל את פני האורחים ב-Music Retreat ב-14 במאי.

הכי אירוויזיון שבעולם (צילום: booking.com)
הכי אירוויזיון שבעולם (צילום: booking.com)

"כשותפת התיירות הרשמית של תחרות האירוויזיון לשנת 2022, התפקיד של Booking.com הוא לעזור למיליוני חובבות וחובבי אירוויזיון להתאחד ולחגוג את אחד מאירועי המוזיקה החיה הגדולים והאהובים בעולם, וגם לקדם את המסר של התחרות – אחדות וסובלנות. יופי מגיע בכל מיני צורות, גם בעולם המוזיקה וגם בעולם התיירות. ה-Music Retreat הוא רק דרך אחת להצית את הסקרנות של האנשים ולתת להם השראה לצאת ולגלות את האנשים והמקומות שהופכים את האירוויזיון למשהו כל כך מיוחד." – אריין דייק, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל שיווק ב-Booking.com.

"למוזיקה ולתיירות יש את הכוח לחבר בין אנשים, להרחיב אופקים ולעודד ערכים של הבנה וקבלת האחר, במיוחד עבור הקהילה הגאה. יצא לי להכיר כל-כך הרבה אנשים ומקומות מדהימים בזכות ההשתתפות שלי בתחרות האירוויזיון. מאוד משמח אותי לשתף פעולה עם Booking.com ולעזור לה להביא לטורינו את האנרגיה ואת החיבורים הייחודיים האלה בצורה כל כך מיוחדת." – קונצ'יטה וורסט, השגרירה של Booking.com באירוויזיון 2022.