"הגעתי עם אג'נדה מסודרת ותוכנית עבודה והצלחתי להגשים אותה. כנראה אני מכין תוכניות טובות. אבל בוודאי שאני לא מתעלם מזה שיש לי כוח פוליטי בעקבות המצב המיוחד בקואליציה שנוצר עכשיו", אומר ח"כ אביר קארה (ימינה) בראיון ל"מעריב".  לדבריו, "את המצב הפוליטי בקואליציה אני מנצל לטובת האזרחים. אבל תמיד היו לי יחסים מצוינים עם ראש הממשלה נפתלי בנט והוא מגבה אותי. נכון שיש צורך במהלכים נוספים, כולל דיור וכלכלה חופשית, ולא הכל מושלם.

"הגעתי למצב שאני חבר כנסת בודד עם הכי הרבה הישגים בכנסת הנוכחית: ביבוא, ברגולציה, במכון התקנים, ברפורמת התמרוקים, ברשת הביטחון לעצמאים ובפיצוי נפגעי האומיקרון. אי אפשר להתעלם מהכוח הפוליטי שיש לי. בבחירות הבאות אביא למפלגה עשרות אלפי בוחרים".
בהתייחסות ראשונה לפרסומים על הדיל הפוליטי עם השרה איילת שקד וח"כ ניר אורבך, חבריו בימינה, הוא מוסיף: "הדיל הפוליטי היחיד שלי הוא עם הציבור ששלח אותי לכנסת. אני מאמין שימינה תגיע לבחירות הבאות עם הישגים גדולים. אני לא עוסק כרגע בסחר־מכר פוליטי. הפוליטיקה היא אמצעי ולא מטרה.

"אני נפגש עם איילת וניר באופן קבוע, כי כולם מבינים שיש הישגים שצריך לקדם למען הציבור. יש רפורמות, כמו רשת ביטחון לעצמאים, שהן על סף הבשלה. בתוך השלישייה הזאת אנחנו מאוחדים מתוך הרצון להביא הישגים. נצטרך לייצב את ספינת הקואליציה ולהביא כמה שיותר הישגים. בשיתוף פעולה כשלישייה נוכל להביא יותר הישגים"

הוא מגלה שנוסף למתווה הפיצוי לעצמאים תובא בקרוב לאישור רשת ביטחון לעצמאים. "לפי הסיכום שלי עם שר האוצר וראש הממשלה, נביא את הצעת החוק לממשלה כבר במושב הקרוב. אחוז מתוך ההפרשה יופרש לקופה פרטית. זו תשמש את העצמאים אם יהיו חולים או מובטלים. הם יוכלו לנצל את הקופה ולמשוך את הכסף. אם לא ינצלו את הכסף הוא ישמש אותם לפנסיה".

ח"כ קארה בונה על קבלת תמיכת האופוזיציה למהלכיו: "לחוקים שאני מביא לממשלה ולכנסת אין ימין ושמאל או קואליציה ואופוזיציה. אלה חוקים עם קונצנזוס גדול כי הם לטובת האזרחים. יש חוקים אחרים שאפשר לעשות מהם פוליטיקה, אבל לא אלה שהם על גב האזרחים".
הראיון המלא יתפרסם מחר במדור "שוטף פלוס" ב"מעריב־סופהשבוע"