אחד הנושאים שלצערנו תופסים כותרות, במיוחד בתקופת הקיץ, הוא שכחת ילדים בכלי רכב - שלעתים גם מסתיימת במוות טרגי של הלכודים. חברת אדי מערכות לרכב השיקה את Bcare - מערכת למניעת שכחת ילדים, אשר פותחה ותוכננה על ידי צוות מהנדסים ישראלים כחול־לבן.
מערכת Bcare מיועדת לכל נהג המסיע ילדים מתחת לגיל 4 ברכב פרטי, והיא נועדה לסייע לשמירה על בטיחות הילדים.

המערכת מורכבת מכרית המונחת על כיסא התינוק ומאפליקציה ייעודית המסונכרנת בתקשורת בלוטות', ובעזרת התרעות קוליות וחזותיות, הנשלחות ישירות לסמארטפון, היא תיידע את הנהג כך שלא יישכח ילד בתום הנסיעה ברכב.

"זאת המערכת היחידה עם אישור 'בדיקה מלאה' של מכון התקנים הישראלי, הכולל בדיקת EMC, סוג הבד, קרינה, תנאי אוטומוטיב ותנאי האקלים הישראלי. זאת מתוך הקפדה על דרישות איכות ובדיקה קפדניות, שכן מדובר במערכת בטיחות שאסור להתפשר בה", מסרו מהחברה.

עוד נמסר כי המערכת "בעלת ממשק ידידותי ואינטואיטיבי למשתמש הישראלי. זאת בשונה ממערכות מקבילות בשוק, שמגיעות במקור בשפות זרות ותורגמו לעברית רק לאחר היבוא. יתרון זה מאפשר יכולת לבצע עדכונים, תוספות ומתן פתרונות לתקלות כאן בארץ ובזמן תגובה קצר".
עוד הדגישו כי המערכת פועלת עם סוללות אצבע AAA, לעומת מערכות מתחרות אשר פועלות עם סוללות שעלותן היא כ־50% מערך המוצר ושאינן נגישות.