התחלה חדשה: אחרי שכבר התרגלנו לנוכחות של מיכאל על מרקע הטלוויזיה שלנו, הוא החליט לסיים את הקשר ההפכפך שלו עם שני, והותיר את שבורת הלב לבחור רווק אחר שייכנס בדלתה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

תכלס, אי אפשר שלא לכאוב את כאבה של שני, שנאלצה לשבת על ספת הטינדר על מנת לבחור את הריבאונד שלה, שנייה לאחר שקשר שהיה משמעותי בשבילה נגמר. "לא קל, אבל פנינו קדימה", אמרה שני וכל רווקה טרייה משחר ההיסטוריה.

בדיוק בגלל זה לא נפלנו מהכיסא כשהיא לא התחברה לאף אחת מהאופציות שהוצעו לה. הפרידה ממיכאל הפתיעה אותה (למרות שאפשר לומר שהכתובת הייתה על הקיר) והתחושה שהקרקע נשמטה מתחת לרגליה היא בלתי נמנעת (כן נו, באנו להגזים היום). 

בלית ברירה היא בוחרת בנדב, שמרושם ראשוני נראה אנטיתזה של הליהוק הקודם, והשניים יוצאים למסע משותף (קצר ככל שיהיה). כבר בשיחה הראשונה בין המשודכים הטריים ניכר ששני מחפשת את הקונטרה שנתן לה מיכאל, אבל לא מקבלת אותה מהבחור החדש.

ובעוד לנדב אין מושג לאיזו משבצת הוא נכנס ואיפה המחשבות של שני מטיילות בזמן שהוא מנסה לנהל שיחת חולין, מקבלים הזוגות את משימת הריקוד המשותף לקראת מסיבת ההבכות בסגנון שנות ה-80. המשימה, כצפוי, מוציאה משני את הצד התחרותי שלה והיא באה לנצח, נקודת פתיחה לא מוצלחת בהיכרות עם נדב (שמתמודד עם זה בגבורה, מפתיע).  

אל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)
אל, ''אהבה חדשה'' (צילום: צילום מסך רשת 13)

גם אל נאלצה לבצע את הבחירה פעם נוספת, אחרי שאף קשר שניסתה לבסס עד כה לא צלח את המבחנים הרבים שהציבה לעצמה, להם, ולנו הצופים. והפעם נכנס לדירתה מתן, שברגע שהוא נכנס דרך מפתן הדלת השניים התיישבו לשיחה פתוחה וישירה (כיאה לשתי דקות של היכרות).

וכששיחות עומק מגיעות בכזאת מהירות, בלתי נמנע שהפערים יצופו מעל לשטח מוקדם מהמצופה (כך לדוגמה, זה שאל אינה יהודייה). "זה לא מרתיע אותי, זה רק מפריע לי", מתן טוען בפני המצלמות, אבל אנחנו כבר רואים את הפיל בחדר. ואי אפשר להתעלם ממנו יותר.

דנה ושני, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה ושני, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)

בחזרה לשני, שנלחמה עם עצמה לאורך כל הפרק, עד שסכר הדמעות עלה על גדותיו במסיבה עם שאר הזוגות. מודים, קצת נשבר לנו הלב ועלה לנו החשק לשבת איתה על הספה עם בן אנד ג'ריס ולגז'דר יחד (קלאסי), אז לגיטימי לקחת יום חופש כהזדהות?.