רגע אחרי יום העצמאות ול"ג בעומר, ריכזנו לכם יחד עם זאפ רסט את השיפודיות הכי שוות בארץ, מצפון עד דרום, בהן תמצאו את הארסנל המלא של עולם השיפודים הישראלי ובתוכן – את השיפוד המומלץ, זה שאסור לכם לפספס.

שיפודי אלפסי - אושר ששמו שיפוד כבד עגל
שיפודי אלפסי היא שיפודיית בשרים מרוקאית אותנטית שתמצאו בה גריל פחמים מבית אבא וקולקציה שלמה של מנות בשרים – שישליק, קציצות, כבד עגל, נקניקיות חריפות, כבד עוף וכמובן שלל שיפודים מלבבות עוף, פרגית, שישליק הודו ועוד. 
השיפוד המומלץ: חד משמעית – כבד עגל. באלפסי, הוא כה עדין ועסיסי בטעמו שלבטח לא תסתפקו בשיפוד אחד. . 
כתובת: הגליל 16, טבריה, 052-2410376

אל יאסמין – שיפודי כבש מדהימים זה כאן
בלב ליבה של מג'דל שמס נמצאת אל יאסמין שהיא מסעדת בשרית דרוזית עם טעמים, ריחות וארומה שתמצאו רק כאן. לפתיחה תקבלו סלטים וראשונות שיעוררו את התיאבון לקראת המשך הארוחה שכולל את הטעמים הכי אסליים שתמצאו בצפון מהמטבח הדרוזי וכמובן - מגוון בשרים ושיפודים. 
השיפוד המומלץ: כאן, הולכים על הקלאסיקה -שיפודי כבש עסיסיים ומלאי מיצים
כתובת: מג'דל שמס, רמת הגולן

שיפודי דלידה (צילום: יונתן בן חיים)
שיפודי דלידה (צילום: יונתן בן חיים)

דלידה בלוינסקי- תל אביב בפיתה
דלידה, המסעדה משוק לוינסקי, פתחה שיפודייה חדשה בשוק עם מנות של השף חמודי אבולעפיה. מחלון הפונה אל הרחוב ממטבח מסעדת דלידה יהיה ניתן להזמין ב-TA פיתות מובנות שהרכיב השף אבולעפיה עם שני שיפודים ותוספות או להזמין מתפריט השיפודייה בישיבה במסעדה. 
אמנם זו לא שיפודיה קלאסית אבל היא מספקת אווירה תל אביבית לצד אווירת הרחוב.
השיפוד המומלץ: מרגז ועראייס כרובית שמצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש
כתובת: זבולון 7, תל אביב - יפו


שיפודי אולגה – בגלל שיפודי פרגית עסיסיים ומופלאים 
"שיפודי אולגה" היא מסעדת בשר שכבר מזמן הפכה לשם דבר באזור חדרה כולו עם וותק של 34 שנה. המסעדה מגישה מדי יום מנות בשר אהובות ומשובחות היישר מהקצביה. בתפריט תמצאו את כל מנות הבשר שאפשר להעלות על הדעת, כולל קולקציה מרשימה ביותר של שיפודים מופלאים שיגרמו לכם להתגעגע לביס הבא – שיפודי קבב ושישליק, פרגית, הודו, כבש ועגל לצד שיפודי חלקי פנים כמו כבד בקר, שקדי עגל לבנים, חלאוויט קלאסי וכו'. 
השיפוד המומלץ: אתם חייבים להזמין ב'שיפודי אולגה' את הפרגיות. כמה פשוט – ככה טעים.
כתובת: התנאים 1 חדרה, 04-634-3384

בן חמו – עלילות המולראד המושלם!
אם בא לכם להתפנק במסעדת בשר טעימה ואיכותית שתשאיר אתכם שבעים ומרוצים עם טעם של בשר בפה, בן חמו היא המסעדה שלכם. מסעדת בשרים הקיימת מעל ל-15 שנים המציגה את מיטב הבשרים הקיימים – סטייק אנטרקוט, צלעות כבש, טחול, אשכים, כבדים, שפק וגם - קציצות מרוקאיות מופלאות לצד מנות של חומוס וסלטי הבית וכמובן שיפודים וכמה שיותר מהם – לבבות עוף, כבדים, שקדים ועוד. 
השיפוד המומלץ:  שיפוד מולארד, חזה אווז עשיר בטעמים. זה ממכר
כתובת: מרכז מסחרי אור עקיבא, 053-9426912

רונן בשרים (צילום: יחצ)
רונן בשרים (צילום: יחצ)

רונן בשרים – לא רק בזכות הקבב העיראקי
אין נתנייתי שמכבד עצמו ולא מכיר את הבשרים והשיפודים של רונן בשרים. במסעדה הוותיקה הזו תמצאו את כל עולמות הבשר, מכבד אווז, סטייקים, קבב עיראקי, כבד עוף, כבד עגל, נתח קצבים, צלעות ובקצרה את כל חלקי הבשר. כל הטוב הזה מגיע עם מבחר של 18 סלטים ים תוצרת בית. אתם בוחרים את הבשרים שאתם רוצים ומשלמים עליהם לפי משקל -  30 שח' למאה גרם. כן, רק 300 שח' לקילו בשר. אולי העסקה הכי טובה שתמצאו. 
השיפוד המומלץ: הקבב העיראקי המופלא של רונן, עם הטעם הייחודי והמדויק, שמעורר געגועים לאותנטיות שהיתה כאן פעם. 
כתובת: שכטרמן 28, נתניה, 053-9377160


מסעדת מאג'די והאנטריקוט 
מסעדה כפר סבאית וותיקה שקיימת למעלה מ-20 שנה וכבר מזמן הפכה למוסד קולינארי של ממש בכפ"ס והסביבה שאתם ממש חייבים להכיר. יש בה מגוון של לא פחות מ – 50 סוגי סלטים, ומגישים בה גם ממולאים, תוספות מעולות, סטייקים, צלעות וכמובן – שיפודים.
השיפוד המומלץ:  האנטריקוט של מאג'די מושלם. בטעמים ובעשייה. אל תפספסו אותו. 
כתובת: ויצמן 130 כפר סבא,  053-9442330

מאגדי והאנטריקוט (צילום: יחצ)
מאגדי והאנטריקוט (צילום: יחצ)

עובד בכפר ועובד בטעם  - על שיפוד הפילה שלא תוכלו לשכוח
לא משנה באיזו שעה תגיעו, תמיד יהיה תור שישתרך בכניסה למסעדה הזו, בגלל הבשרים, בגלל הסלטים המגוונים והטעימים ובגלל השיפודים. המסעדה הוקמה בשנות ה-90 כצריף קטן עם 4 שולחנות ומאז הפכה למעצמה של בשרים וטעמים – כנפיים, קבב, נקניקיות, סטייק צלעות וכמובן גולת הכותרת של המקום היא השיפודים הכל כך טעימים.
השיפוד המומלץ: עשינו ספויילר כבר בכותרת. אצל עובד בכפר, חייבים, להזמין את שיפוד הפילה וללכת לישון עם הטעם הזה בפה. זהו. 
כתובת: חטיבת אלכסנדרוני 2 אור יהודה, 053-9443042

איציק הגדול  - כי רק כאן תמצאו את מלך המלכים, שיפוד מעורב של 5 בשרים
מוסד קרניבורי המלווה אותנו משנות ה-90 כמסעדת בשרים המשלבת בין בשר איכותי הנצלה על גריל לאווירה ייחודית. כל המנות גדולות ושופעות, והארוחה שם כוללת מבחר נדיר של סלטי הבית ואת כל סוגי הבשר שרק קיוויתם שיש – אנטרקוט, מדליוני פילה, טלה, פורטר האוס, נתח קצבים, סטייק רוסיני וגם בשר וואגיו משובח.
השיפוד המומלץ: מלך השיפודים – שיפוד מעורב של חמישה בשרים – פרגית, כבש, נתח קצבים, פילה וקבב. כל מילה נוספת מיותרת
כתובת: דוד רזיאל 3 תל אביב, 053-9438970

סטיקיית צדקיהו הירושלמית – לעוף משיפוד הכנפיים
המוסד הירושלמי הוותיק, פועל כבר משנות ה-80 ונחשב לסטיקייה איכותית אשר אליה עולים לרגל מכל רחבי הארץ. לא נרחיב על הסלטים הטריים המוכנים במקום מדי יום, וגם לא על הסטייקים, קוביות כבד האווז והמעורב הירושלמי. אנחנו באנו לעוף. 
השיפוד המומלץ: פשטות מנצחת - שיפוד הכנפיים של צדקיהו. עסיסיות וקריספיות בביס אחד.
כתובת: יד חרוצים 21, ירושלים, 053-9384316

הלב הרחב (צילום: יחצ מעגלים)
הלב הרחב (צילום: יחצ מעגלים)

שיפודי הלב הרחב אילת - בגלל שיפודי הטלה והבשר האדום
מדובר בשיפודיה מיתולוגית שהחלה דרכה כבר בשנות השבעים כשמומי בנדאהן (ז"ל) פתח חנות פלאפל קטנה וטעימה באילת יחד עם בני משפחתו. לימים מומי נפטר, אך המורשת של לב רחב באוכל ובשירות המשיכה ופילסה את דרכה אל כל גרם של בשר במסעדה שמנוהלת כיום על ידי משפחתו. תמצאו בה שפע של סלטים, מנות ראשונות, מנות בשרים כמו פילה רוסיני, סטייק אנטרקוט, פריים ריב, סטייק עוף, כבד וארסנל שלם של שיפודים מעולים העשויים מעוף, בשר אדום וכבש.
השיפוד המומלץ – הרשינו לעצמנו לבחור שניים: את שיפודי הטלה הנפלאים ואת שיפוד השייטל ראמפ הרך וללא שומן- מושלם!
כתובת: חיל ההנדסה 6 אילת, 08-920-5040