מפגש חטוף וספונטני בין הזמר ים רפאלי לפיינליסט "הכוכב הבא לאירוויזיון", היוצר והשחקן אור עמרמי ברוקמן, הוביל לשיר החדש "טירוף". בשיחה עם איריס קול ב-103fm, סיפרו השניים כיצד החברות הפכה לצלילים ערבים.

ברוקמן: "זה מקום מעולה לפרוק ולהתחבר ולהתנחם, זה מה שמוזיקה יכולה לעשות. אני בלהקה צבאית, לפני שנה אמרתי את זה לים והוא אמר לי שהולכים לטחון אותי. זה מקום מעולה להופיע מול אנשים. אני שר קאברים, וציוותו אותי לעוד שני זמרים, זה טירוף וכיף גדול. שלמה ארצי התחיל מלהקה צבאית".

רפאלי: "כלהקה צבאית, הם מופיעים המון. זה הקהל, זה ניסיון, אתה בודק את עצמך, זה כיף. אצלי ממש ממש טוב, אני משחק בהצגה שהיא עיבוד תיאטרון של הלהקה, ובאמת זה גם תפקיד ראשון שלי בעולם המשחק, פעם ראשונה שאני על במה לא כזמר, ולקח לי רגע להתרגל לזה שאסור לך לייצר אינטראקציה עם הקהל, ממש אינטראקציה פיזית. זה לקח לי כמה רגעים לקלוט את זה, וגם באמת הקאסט ואנשים מדהימים, זה פשוט גכיף חיים. עכשיו יצא גם השיר עם אור, הכל קורה, הכל מתקתק לדעתי".

איך נוצר החיבור ביניכם?
רפאלי: "קבעתי עם אור, אמרתי לו בוא אליי נשב נכתוב. הגיע אליי לחריש, שזה רחוק מאוד מאיפה שהוא גר. הכנתי שניצלים ופתאום הוא מתחיל לשיר בסלון. אמרתי לו 'וואו זה יפה, בוא נקליט את זה'. נכנסנו מיד לאולפן שלי בבית, הקלטנו את זה והתחלנו לעבוד על זה באותו רגע. כאילו הכל נשפך לדף, הכל קרה, לא התאמצנו לכתוב את זה, זה לא לקח לנו חודשים על גבי חודשים, הכל קרה באנרגיה כל כך טובה וזה היה באמת קסום".

ברוקמן: "אני בכלל דמיינתי, הלחן מאוד לקח את זה לדברים אמריקניים מחו"ל".

תוכניות שלך אור, יש עוד תוכניות לשחק?
אור: "פותח הופעת פסנתר ברוך השם, כמובן שים יבוא להתארח ונעשה טירוף יחד".