זה יכול היה להסתיים בטרגדיה: קרלי ויליאמס מקנדה, פסרמה סרטון מרגש במדיה החברתית TikTok, בחודש מרץ האחרון. הקטע צולם על ידי האישה, שבועות לאחר שבעלה טרי ויליאמס, שכב במיטת בית החולים. הוא היה מעורב בתאונה אופנוע קשה, שהתרחשה בחודש ספטמבר 2021 ליד עיר הולדתו לית'ברידג' באלברטה.

תיעוד מרגש: גבר מזהה את אהובתו לאחר שעבר פגיעת ראש קשה ולא זכר דבר (צילום: טיקטוק)

הוא הועבר במסוק לבית החולים, שם שקע בתרדמת לאחר שחווה פציעת ראש קשה. לאחר מספר שבועות, ויליאמס הבעל שב להכרה, אך לא הצליח לזהות אף אחד מקרוביו. בת זוגו שלא איבדה תקווה, היתה משמיעה לו מוזיקה מוכרת, במטרה לעזור לו להיזכר. 

בסרטון הוויראלי, ויליאמס ניגנה ממכשיר הנייד את השיר האהוב על בעלה,"Dancing On My Own" של קאלום סקוט, רגע לפני שעיניו האירו והוא החל לזמזם את השיר. רגעים לאחר מכן, הוא הביט באשתו תוך כדי שהוא ממלמל, והבין מי היא. "אני אוהבת אותך כל כך!", ניתן לשמוע את בת הזוג מתייפחת.

זיהה את השיר, ומיד אחר כך זיהה את אשתו (צילום: צילום מסך טיקטוק)
זיהה את השיר, ומיד אחר כך זיהה את אשתו (צילום: צילום מסך טיקטוק)

עם זאת, האישה המסורה הציגה את התיעוד ממיטת בית החולים, שהוקלט שבועות בודדים מהתאונה, יחד עם סרטון שצילמה כשישה חודשים מאוחר יותר, בחודש מרץ האחרון. בקטע המצולם, ניתן לראות את האיש, עומד ושר את המילים של אותו השיר בצורה ברורה ובהתלהבות.

שישה חודשים לאחר התאונה (צילום: צילום מסך טיקטוק)
שישה חודשים לאחר התאונה (צילום: צילום מסך טיקטוק)

הסרטון המדהים זכה לתגובות רבות של מיליוני גולשים מרחבי העולם. הוא אפילו תפס את תשומת לבו של קאלום סקוט, הזמר המבצע את השיר "Dancing On My Own" מהסרטונים. הוא כתב: "וואו! זה מטורף! כוחה של המוזיקה לא מפסיק להדהים אותי. שמח שהייתי חלק במסע הזה, חבר".