1. ילדת הפרחים: ההשראה לבושם החדש MAGNOLIA BLISS של מותג בושמי הנישה היוקרתי Juliette has a gun היא זיכרון של רגע קיצי דמיוני בשנת 69': ג'ולייט חופשייה, עונדת כתר פרחים לראשה, מסונוורת מהפלאש של מצלמת הפולארויד, לבושה בגוני פסטל ופוסעת ברגליים יחפות לאורה של השמש המלטפת. הניחוח מורכב מתמצית מגנוליה ומנופך של שזיף מיראבל מעורר החושים. הבקבוק השקוף חושף את צבעי השקיעה וחדור רומנטיקה ואור שמש סוחף. המחיר: 449 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר־פארם, בחנויות נבחרות ובאתר האונליין של לילית.

2. גברים בג'ינס: מותג הבישום קלווין קליין משיק בושם חדש לגבר CALVIN KLEIN DEFY בהשראת רגעים של פגיעות, התבוננות פנימית, מרד ונכונות ליטול סיכונים. עם ניגוד נועז של רעננות שופעת מרץ ותווי עצים רבי עוצמה הבושם קורא תיגר על הציפיות. הוא מדיף ריח של תמהיל הדרים ממכר המודגש על ידי ברגמוט חריף ולבנדר רענן. הניחוח הגברי מגיע בבקבוק זכוכית מודרני, כך שהפקק ואריזת הקרטון הם מחווה לג'ינס של קלווין קליין עם גימור מובלט בהשראת אריג דנים כחול עמום. המחיר: 249 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

calvin klein defy  (צילום: יחצ חול)
calvin klein defy (צילום: יחצ חול)

3. תיק־תיק: שנה לאחר הוצאת סדרת הבישום של בית האופנה FURLA בסופר־פארם מתחדש המותג בהשקה אותנטית מיוחדת: פורלה אותנטיקה עם ניחוח חדש המוקדש לאישה הנשית, המתוחכמת והאמיתית. הניחוח נפתח בתווים עסיסיים ותוססים של מנדרינה, פטל ואגס, עם חיזוק של אדמוניות ופריחת דובדבן וסיום של קשמיר ופצ'ולי. עיצוב הבקבוק שואב השראה מצורת התיקים המזוהה עם פורלה ומייצר קשר בלתי נפרד בין בישום לעולמות האופנה. המחיר: 299 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

FURLA (צילום: יחצ חול)
FURLA (צילום: יחצ חול)

4. תשוקה ללא גבולות: הריח החדש לגבר שמשיקה GUESS לאביב 2022 מצטרף לקולקציית הגברים של המותג עם ניחוח ענבר, הדרים תוססים, פרחים טריים, תבלינים עזים ועצים כהים לעומק מתקתק. השילוב הזה יוצר ריח קלאסי, ממכר וייחודי. GUESS UOMO הוא בושם לגבר שבטוח בעצמו וביכולתו לחיות חיים מלאים בתשוקה וללא גבולות. עיצוב הבקבוק והאריזה מייצג מורשת לצד מודרניות: בקבוק זכוכית שקוף המעוטר בהבלטה שחורה בהשראה אדריכלית. המחיר מומלץ לצרכן: 249 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

5. בכל יום מחדש: Maison Matine הוא מותג בושמי בוטיק צרפתי נועז ושיקי שנולד בשנת 2019 ופונה לדור חופשי וחצוף בניחוחות המעוררים את התשוקה לחופש, לעצמאות וליצירתיות. אריזות המותג פותחו בטכנולוגיה בת־קיימה והן מכילות עד 92% רכיבים טבעיים. האתוס של המותג הוא להיות נועזים כל יום מחדש. קולקציית אוריג'ן מציגה שישה ניחוחות יוניסקס המשקפים עולם פתוח ועשיר בתרבויות וברגעי קסם, המתאים לכל גיל ולכל זמן. קולקציית ריפרש מגיעה בשלושה ניחוחות יוניסקס העוסקים במסע פנימי של רגשות המייצגים את העולם המשתנה. המחיר: 235 שקל ל־50 מ"ל. ניתן להשיג ברשת אפריל.

6. שקיעה רומית: בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק את הבשמים החדשים לאישה ולגבר BORN IN ROMA CORAL FANTASY, וההשראה הריחנית למהדורה זו היא שעת הזהב. הבושם DONNA לאישה יוצר שובל ריח פרחוני־פירותי עם השפעה מעצימה של קיווי ותווי תפוז עסיסי בעולם המתמלא שמחה קורנת כשהערב יורד על רומא. גם הגרסה הגברית של הבושם UOMO לגבר מציגה ניחוח פירותי־אוריינטלי עם שובל ריח עצי ותווים דומים. מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל לבושם לאישה או 450 שקל לבושם לגבר ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן ו־BE.

7. חוגגים עשור: המותג LANCOME חוגג עשור לבושם האייקוני שלו ומשיק מהדורה מוגבלת של בושם חדש, Oui La Vie est Belle, המדיף ניחוח עסיסי של פטל המתגבר על ידי ריח של ורד ויסמין - הפרחים המעוררים וסמלי האהבה. הניחוחות שיוצרו ועוצבו עבור לנקום מעצימים את האיכויות האינהרנטיות של חומרי הגלם. תמצית פצ'ולי תעניק ניחוח עצי ואיריס פאלידה יוסיף אלגנטיות אבקתית. מחיר מומלץ לצרכן: 359 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, BE ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

לנקום OUI LA VIE EST BELLE  (צילום: יחצ חול)
לנקום OUI LA VIE EST BELLE (צילום: יחצ חול)

8. קימורים, ניחוחות ופרסים: הזמרת הבינלאומית וזוכת פרסי הגראמי בילי אייליש עושה קפיצה לעולם העסקי בהשקה של בושם יוניסקס חדש בניחוח האהוב עליה, המוגש בבקבוק מפוסל ברונזה המציג את החלקים האהובים עליה בגוף האישה עם עיטור חרוט של חתימתה. הבושם בניחוח אמבר, המורכב מעלי כותרת מסוכרים, מווניל, משמנת וממאסק חם. המסר שהוא מעביר: "חבקו את עצמכם ואת תחושותיכם, וחשבו כיצד אתם מרגישים שאתם נראים". מחיר השקה: 249 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות BE.

eilish  (צילום: יחצ חול)
eilish (צילום: יחצ חול)

9. הזכות לקיימות: הבושם החדש לגבר מבית ג'ורג'יו ארמני ACQUA DI GIO מציג מהדורה מיוחדת בניחוח ארומטי הצולל לעומקי הים. הבושם מורכב מרכיבים טבעיים המופקים ונרכשים באופן בר־קיימה, והשולטים שבהם: מנדרינה ירוקה, מרווה ותמצית פצ'ולי בשילוב לבנדין רענן וגרניום בורבון ממדגסקר, המעניקים לניחוח היבט גברי ופרחוני. מהדורה זו מגלמת את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לקיימות באמצעות ניטרליות פחמנית ואפשרות למילוי חוזר של הבקבוק. המחיר המומלץ לצרכן: 399 שקל ל־125 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM (צילום: יחצ חול)
ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM (צילום: יחצ חול)

10. כמו עץ השדה: הבושם החדש לגבר Y מבית איב סאן לורן מציג ריח מרענן אך עוצמתי. הוא מגיש תערובת חמה, אינטנסיבית ונחשקת של לבנדר טהור ומרווה מפרובאנס, המחוזקים על ידי ענבר אפור מינרלי קריר ועצים חושניים. הניחוח העצי מתחזק בנגיעה של אקורד וניל. מחיר מומלץ לצרכן: 399 שקל ל־100 מ"ל ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, BE ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

11. שומר היערות: הבושם החדש NOMADE של CHLOE הוא בושם טבעוני המשלב יוקרה עם נכונות לתרום לסביבה. הוא עשוי מחומרי ריח, מאלכוהול וממים ממקורות טבעיים בלבד ללא תוספות מלאכותיות. המרכיב העיקרי הוא יסמין שנקטף במצרים בשיטה ייחודית ומתחשבת. העיצוב החדש מכיל חומרים ממוחזרים, שהם 15% מבקבוק הזכוכית ו־40% מקופסת הקרטון. תו התקן FSC מעיד כי העץ מיוצר על פי נהלים המבטיחים את שימור יערות העולם. המחיר: 529 שקל ל־75 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות אפריל, סופר־פארם והמשביר לצרכן.

12. מכורים להנאה: Electimuss הוא מותג בוטיק שנולד בלונדון בשנת 2015. הוא מציע ליין של ניחוחות נועזים המעוררים תשוקה וחושניות בהשראת העיר רומא, המאופיינות באגדות מלאות אהבה וזוהר. משמעות השם אלקטימוס בלטינית היא לבחור את הטוב ביותר. אחרי למידה מעמיקה של התרבות הרומית אספו הבשמים של אלקטימוס מרכיבים מרחבי האימפריה, ולכן הם מיוצרים מהשמנים ומהשרפים המשובחים ביותר. קולקציית אטרנל משקפת את התרבות הרומית בהשראת תענוגות החיים, וקולקציית נירו מגיעה בארבעה ניחוחות שונים. המחיר: 820־1,070 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת אפריל.

בשמי אלכטימוס  (צילום: יחצ אפריל)
בשמי אלכטימוס (צילום: יחצ אפריל)

13. קופסת סרדיניה: מותג הבישום והלייף סטייל היוקרתי Jo Malone London משיק ניחוחות חדשים בהשראת ימי הקיץ חסרי הדאגות של סרדיניה - האי שבו הזמן עוצר מלכת מול חופים שטופי שמש, חולות זהובים ונופים עוצרי נשימה. מדובר בשלושה ניחוחות בקולקציית Blossoms החדשה, שהריחות השולטים בהם הם וניל ארומטי, צמרות עצי הדר ומשמש מתובל בפלפל לבן. את הקולקציה משלימים הניחוחות הפירותיים Orange Blossom ודיפיוזר לבית בניחוח נקטרינה ודבש. המחיר: 200־560 שקל ל־30־165 מ"ל. ניתן להשיג בבוטיק קניון רמת אביב ובבוטיק קניון גינדי TLV.