אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 65, היא החשודה בשליחת מכתבי האיום ובתוכם קליע חי לבני משפחת בנט במהלך השבועות האחרונים. פרקליטה עו"ד עדי כרמלי, המייצג את חניה (ארגון חוננו), שוחח עם אריה אלדד ורוני בר-און ב־103fm, טען כי היא אינה קשורה למעשים ודרש מהמשטרה להציג את ההוכחות הקושרות אותה לאירוע. 

עו"ד כרמלי סיפר בפתח דבריו כי "לקוחה שלי טוענת כבר 3-4 ימים מאז שנעצרה שהיא לא קשורה למעשים. באופן מפתיע למרות שהמשטרה טוענת שהיא יודעת ושיש לה ראיות חזקות, לא מטיחה בה את הראיות. את אותו דוח שהגישו בו השופט עיין". 

הוא הוסיף: "מה שביהמ"ש אמר היום בקול ברור אחרי טרוניה שהעליתי באולם, שמחר תתבצע במשטרה חקירת הטחה, ושתציג את מה שיש לה או אין לה ללקוחה שלי כדי שתוכל להתייחס. זו עילת המעצר, שיבוש. נציג המשטרה לא ידע לענות האם יש או אין ראיה פורנזית שקושרת אותה פורנזית לקליעים או למעטפות. איך אפשר לשבש טביעת אצבע, אם יש תטיחו?". 

עו"ד כרמלי ציין כי "אני חושב כסנגור שעדיין יש חובה למשטרה לנהל חקירה בהגינות, למשחקים האלה אין מקום. אי אפשר להשאיר במעצר רק בגלל מה שהם חושבים או כותבים בפייסבוק. אי אפשר בשם חשד נורא ככל שיהיה להשאיר במעצר. אם המשטרה חושבת שהעילות קיימות, היא צריכה לאפשר ללקוחה שלי להציג לה את העילות ואת הראיות". 

הוא סיכם: "היא חשודה בשליחת 2 מעטפות עם מכתב איום בסחיטה, אני לא חושב שעכשיו המשטרה הלכה לבדוק מי שפרסם פוסט בעד ונגד, היא הגיעה באיזשהי דרך. היא לא נעצרה בגלל הפוסט שאתם מדברים עליו אם הוא היה או לא היה, אם מישהו נכשל בשמירה על הרשתות זה בעיה שלו. אני אחראי על זה שהמשטרה אם היא מבקשת לעשות זאת היא תעשה את זה כדין, ואם לא בית המשפט יגיד את דברו". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm