לראשונה מאז 1970, הקונגרס האמריקאי יקיים דיון פומבי ושקוף לציבור על דיווחים של עצמים בלתי מזוהים (עבמ"ים), במטרה לשפוך אור על אחת מהתעלומות הגדולות בזמננו. אמן החושים אורי גלר שוחח הערב (חמישי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לדברים. "כל העניין עם הקונגרס והפנטגון, זה למעשה מן סיפור כיסוי, הם כבר יודעים שנים לא רק שיש עבמ"ים אלא שיש גם גופות", טען.

בהמשך, סיפר גלר על אירוע שהתרחש ב-1972. "המוסד לא הבין איך אני עושה את הדברים שאני עושה, מתקשר ל-CIA ומבקש ממנו לחקור אותי. שולחים אסטרונאוט, האדם השישי שדרך על הירח, הוא מוציא אותי מהארץ ולוקח אותי ל-CIA לבחינות".

"לאחר הבחינות הוא ביקש ממני טובה, ואמר שד"ר ורנר פון בראון, מדען הטילים הנאצי, רוצה לפגוש אותי. אני מגיע לבסיס סודי של נאס"א, נכנס למשרד שלו, נותן לגיסי מצלמה ואומר לו 'צלם כי לא יאמינו לי'. ורנר מבקש ממני לעקם לו את טבעת הנישואים", סיפר.

לטענתו, לאחר מכן ורנר לקח אותו לבניין עם מקרר בפנים, "אנו לובשים מעילים והוא מכניס אותי לחדר המקרר ואני מתעלף. אני רואה מה שאני רואה - גופות. אם זה לא היה הוא הייתי אומר שאני חולם את זה. אנחנו מדברים על גופות של חייזרים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM